צעיר מנהריה ניהל קשר אינטימי עם ילדה בת 12 ונעצר

משטרת ישראל עצרה צעיר עתודאי בן 21 מהעיר נהריה שניהל קשר אינטימי עם ילדה בת 12 מאזור מרחב כנרת ולאחר חקירה מקצועית ומיומנת פרקליטות מחוז צפון הגישה נגדו כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים.
חקירת הפרשה במשטרת ישראל החלה לאחר שהיועצת החינוכית דיווחה לעובדת סוציאלית באגף הרווחה בעירייה שמשהו אינו נראה כשורה וזו דיווחה למשטרת ישראל. מיד עם קבלת ההודעה נפתחה חקירה והילדה והוריה זומנו לחוקרת ילדים מטעם משרד הרווחה.
במהלך גביית עדות מהקטינה לא עלה דבר וחוקר המשטרה המשיך בחקירת האירוע במטרה להגיע לחקר האמת ולמנוע פגיעה וניצול מיני של ילדה.
החשוד זומן לחקירה בתחנת המשטרה ובעקבות חקירה מיומנת של חוקר עבירות מין חלה תפנית משמעותית בחקירה והחוקר הצליח לגבש תשתית ראייתית כנגד החשוד שהובילה להגשת כתב אישום ובקשה למעצרו בבית משפט השלום בטבריה אתמול באמצעות פרקליטות מחוז צפון.
מחקירה מקצועית של חוקר עבירות מין עלה כי:* הנאשם בן ה- 21 היה חבר בקבוצת "ווטסאפ" שבה הייתה חברה גם הקטינה. הנאשם פנה לקטינה באמצעות הודעה פרטית בווטסאפ ושאל אותה לגילה.
הילדה השיבה כי היא בת 12 והם החלו להתכתב ביניהם ולשוחח על חייהם האישיים לרבות יחסים זוגיים. בשלב מסויים שאל הנאשם את הקטינה אם היא רוצה שהם יהיו ביחד והקטינה השיבה בחיוב והשניים החלו להיפגש ולקיים קשר זוגי ביניהם.
הנאשם הסתיר מאמו וחבריו את גילה האמיתי של חברתו וטען כי היא בת 16 או 17 והחל מאוקטובר 2018 ועד למעצרו נפגש הנאשם עם הקטינה במקומות שונים בין היתר גם בביתו ובביתה של הקטינה וביצע בה מעשים מגונים לשם סיפוקו המיני.
עוד עלה מהחקירה כי הנאשם שידע שנפתחה נגדו חקירה המשיך להיפגש עם הקטינה ולבצע בה מעשים מגונים עד למעצרו בתאריך 28.5.19.
כאמור, אתמול פרקליטות מחוז צפון הגישה כנגד הנאשם כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים בגין שורה של מעשים שביצע בקטינה שטרם מלאו לה 14, אפילו בהסכמתה, לשם גירוי וסיפוק מיני. (העתק מכתב האישום והבקשה למעצר ניתן לקבל מדובר פרקליטות מחוזות חיפה וצפון.)
צילום דוברות משטרה

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.