צה"ל הודיע רשמית על הקמת שכונה חדשה למשרתי קבע בנוף הגליל

צה"ל הודיע רשמית על הקמת שכונה חדשה למשרתי קבע בנוף הגליל

ההודעה נמסרה בסיכום ישיבת עבודה שקיים השבוע ראש העיר, רונן פלוט, עם צמרת מטה מנהלת הדיור של צה"ל בראשות תא"ל מישל ינקו

עכשיו זה רשמי: אחרי 20 שנה, צה"ל מקים שכונת מגורים חדשה למשרתי קבע בנוף הגליל. השכונה תוקם בהובלת מטה פיקוד הצפון וכבר בשבועות הקרובים ייצא לדרך שיווק הפרויקט גם לאנשי קבע צעירים וללא פז"מ. ההודעה הרשמית על הוצאת הפרויקט לדרך נמסרה בישיבה חגיגית שהתקיימה שלשום (יום רביעי)  בעיריית נוף הגליל בהשתתפות מטה פיקוד מנהלת המגורים של צה"ל בראשות רמ"ט אכ"א, תא"ל מישל ינקו.

ביקור המנהלת הינו המשך לישיבות שקיים ראש העיר, רונן פלוט, בלשכתו של ראש אכ"א, אלוף מוטי אלמוז, ובהשתתפות הרמ"ט תא"ל ינקו. "נרשמו לפרויקט כ-600 משרתי קבע, זה מספר מדהים שמעיד על הביקוש הגבוה", אמר ראש העיר, רונן פלוט וציין כי נתון זה צפוי לעלות עם שיווק הפרויקט. ראשי מנהלת הדיור  ציינו כי הנתון אכן גבוה מאוד וכי מבדיקה שנערכה מול הנרשמים עולה כי למעלה מ-70 אחוזים עונים על הקריטריונים בשלב המיון הראשוני. 

תא"ל מישל ינקו אמר כי לאור הנתונים ולנוכח היענות הרשות ופעילותה הנמרצת, צה"ל מוציא את הפרויקט לביצוע במסלול מהיר. "אפשר לברך על הפרויקט ואני מקווה שהפגישה הבאה תהיה בהנחת אבן הפינה", אמר לראש העיר פלוט.

בהמשך הישיבה הציגה אדריכלית העיר, סבטלנה גופמן, את מפת הפרויקט הכולל  140 יח"ד במורדות המזרחיים של יער צ'רצ'יל, בשטח נוף מרהיב  ביופיו, סמוך לתחנת הרכבת הקלה לחיפה. "מדובר בבנייה איכותית מאוד וזוהי הזדמנות יוצאת מן הכלל לאנשי קבע  לרכוש בית של 4-5 חדרים במחיר אטרקטיבי מאוד החל מ-  650 אלף שקלים", אמרה.

הישיבה החגיגית נחתמה בהדלקת נר חנוכה וברכת "שהחיינו". ראש העיר, רונן פלוט, אמר כי זהו יום חג כפול לעיר אשר נוסדה בימי חנוכה ומציינת 64 שנים להקמתה. "שכונת אנשי הקבע תעצים את האור בנוף הגליל, המשפחות הצעירות והאיכותיות יזרימו דם חדש לעיר ויהיו חלק מהתעיד שלה".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.