עשרת אלפים מחוסנים בנוף הגליל

שר הבריאות, יולי אדלשטיין וראש העיר, רונן פלוט, סיירו השבוע במתחמי החיסונים בסניפי קופות החולים "כללית", "מכבי" ו"לאומית" בנוף הגליל שר הבריאות, יולי אדלשטיין, ביקר ביום ראשון השבוע בנוף הגליל וסייר יחד עם ראש העיר, רונן פלוט, במתחמי החיסונים בסניפי קופות החולים "כללית", "מכבי" ו"לאומית" בעיר. השר וצוותו התרשמו מההיענות הגבוהה של התושבים והסדר המופתי בו מתבצעים החיסונים בעיר. "אני לא מופתע שבנוף הגליל אנחנו רואים זרם בלתי פוסק של אנשים שמגיעים להתחסן. יש כאן שיתוף פעולה מצוין עם הרשות המקומית והרתמות יוצאת מן הכלל של הצוותים הרפואיים בקופות החולים", אמר השר. ראש העיר פלוט אמר כי קצב ההתחסנות בעיר גבוה ועומד על 21% מכלל אוכלוסיית העיר. "התושבים מתקשרים ורוצים להגיע למתחמי החיסונים גם בלי תור, יש היענות מדהימה וזה חשוב מאוד. אני מקווה שבקרוב ניתן יהיה לפתוח את החיסונים לכלל התושבים בכל הגילאים", אמר. הסיור החל במרפאת קופת חולים "כללית" בשכונת בן גוריון, הראשונה שהחלה במבצע החיסונים בעיר. בהמשך ביקר השר בניידת החיסונית של קופת חולים "לאומית" ובמרפאת קופת חולים "מכבי". השר אדלשטיין שיבח את עבודת הצוותים הרפואיים וקרא לתושבים מעל גיל 60 להמשיך ולהגיע להתחסן. "אין מחסור, אין בהלה, יש מספיק חיסונים לכולם", סיכם. בסיום הסיור קיים השר אדלשטיין ישיבת עבודה עם ראש העיר, רונן פלוט והצוות הבכיר בעירייה בהשתתפות סגני ראש העיר אלכס גדלקין וד"ר שוכרי עוואדה, נציגי משרד הבריאות ומנכ"לית העירייה, חוה בכר.

שר הבריאות, יולי אדלשטיין וראש העיר, רונן פלוט, סיירו השבוע במתחמי החיסונים בסניפי קופות החולים "כללית", "מכבי" ו"לאומית" בנוף הגליל

שר הבריאות, יולי אדלשטיין, ביקר ביום ראשון השבוע בנוף הגליל וסייר יחד עם ראש העיר, רונן פלוט, במתחמי החיסונים בסניפי קופות החולים "כללית", "מכבי" ו"לאומית" בעיר. השר וצוותו התרשמו מההיענות הגבוהה של התושבים והסדר המופתי בו מתבצעים החיסונים בעיר.

"אני לא מופתע שבנוף הגליל אנחנו רואים זרם בלתי פוסק של אנשים שמגיעים להתחסן. יש כאן שיתוף פעולה מצוין עם  הרשות המקומית והרתמות יוצאת מן הכלל של הצוותים הרפואיים בקופות החולים", אמר השר. ראש העיר פלוט אמר כי קצב ההתחסנות בעיר גבוה ועומד על 21% מכלל אוכלוסיית העיר. "התושבים מתקשרים ורוצים להגיע למתחמי החיסונים גם בלי תור, יש היענות מדהימה וזה חשוב מאוד. אני מקווה שבקרוב ניתן יהיה לפתוח את החיסונים לכלל התושבים בכל הגילאים", אמר.

הסיור החל במרפאת קופת חולים "כללית" בשכונת בן גוריון, הראשונה שהחלה במבצע החיסונים בעיר. בהמשך ביקר השר בניידת החיסונית של קופת חולים "לאומית" ובמרפאת קופת חולים "מכבי". השר אדלשטיין שיבח את עבודת הצוותים הרפואיים וקרא לתושבים מעל גיל 60 להמשיך ולהגיע להתחסן. "אין מחסור, אין בהלה, יש מספיק חיסונים לכולם", סיכם.

בסיום הסיור קיים השר אדלשטיין ישיבת עבודה עם ראש העיר, רונן פלוט והצוות הבכיר בעירייה בהשתתפות סגני ראש העיר אלכס גדלקין וד"ר שוכרי עוואדה, נציגי משרד הבריאות ומנכ"לית העירייה, חוה בכר.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.