עשרות כלי נשק נתפסו מתחילת השנה

שוטרי משטרת ישראל ,פועלים בנחישות במטרה להגיע לאותם עבריינים הפועלים באלימות ומשתמשים באמצעי לחימה במסגרת סכסוכים או בפעילות עבריינית,במטרה למגר את השימוש הנרחב בנשק בקרב החברה בכלל ובחברה הערבית בפרט.
בפעילויות יזומות שבוצעו במהלך סוף השבוע על ידי שוטרי משטרת ישראל ולוחמי משמר הגבול נתפסו:
?️ בכפר נחף בחיפוש שבוצע בבית נתפס אקדח מסוג "FN" , מחסניות של רובה מסוג " M-16", מחסנית של רובה מסוג "קרלו" ותחמושת-נעצר חשוד.
?️בכפר סאג'ור בחיפוש שבוצע בשטח פתוח במטע זיתים ,נתפסו 3 מטעני צינור מאולתרים שנבדקו וטופלו על ידי חבלן משטרה.
?️ בכפר סלאמה בחיפוש שבוצע בשטח פתוח נתפס מטען מאולתר שנבדק וטופל על ידי חבלן משטרה. זהות החשודים ידועה ומבוצעות פעילויות לאיתורם ולמעצרם.
?️ בכפר מנדא בחיפוש שביצעו שוטרים ברכב נתפס אקדח מסוג " איירסופט"- עוכב חשוד.
מתחילת השנה, במהלך של כ- 3 חודשים בלבד באזור הגליל נתפסו מעל 400 אמצעי לחימה* שונים ביניהם: 17 רובים, 14 אקדחים, 56 רימונים ומטענים, למעלה מ-200 בקבוקי תבערה,* *כ-150 כוורות זיקוקים* ו-3 פגזי זיקוקים.
כמו כן נתפסו 39 כלי נשק מסוג איירוספט אשר ברוב המקרים הם העתק (רפליקה) של כלי נשק אמיתיים ומשתמשים בהם לביצוע עבירות פליליות, כאשר בחלק מהמקרים גורמים עבריינים מסבים אותם לכלי נשק המשמש לביצוע ירי תחמושת חיה.משטרת ישראל ,תמשיך לפעול לאיתור כלי נשק,אמצעי לחימה וחשיפה של אותם עבריינים עד להבאתם לדין מתוך מטרה להוביל לשינוי המציאות כדי להרחיק את הפעילות העבריינית מחיי היום יום של האזרחים הנורמטיבים ולהגביר את ביטחון הציבור.*
צילום דוברות המשטרה

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.