עשרות חובשים של מד"א יאבטחו את אירוע ברכת הכוהנים בכותל המערבי בירושלים

מחר (ד') משעות הבוקר המוקדמות, יפרשו ברחבת הכותל ובעיר העתיקה בירושלים, כוחות גדולים של מגן דוד אדום, הכוללים אמבולנסים, ניידות טיפול נמרץ, אופנועי מד"א, טרקטורונים, רכבי בימבולנס, ואוהל מרפאה עם חובשים ופראמדיקים, על מנת לאבטח רפואית את רבבות המתפללים המגיעים מכל רחבי הארץ לברכת הכוהנים המסורתית.
במד"א קוראים לציבור להצטייד בשתייה, להימנע ככל האפשר מצפיפות ודוחק, ולהישמע להנחיות כוחות הביטחון.
בכל צורך רפואי, ניתן לפנות לחובשים והפראמדיקים של מד"א בשטח. מומלץ גם להוריד את יישומון "מד"א שלי", באמצעותו ניתן לחייג 101 בלחיצת כפתור, כאשר החובשים והפראמדיקים מקבלים את מיקומו המדויק של הנפגע, ויכולים להגיע אליו במהירות.
גם לאחר ברכת הכוהנים, ולכל אורך החג, ימשיכו כוחות מד"א לאבטח רפואית את המתפללים בכותל, ויהיו פרושים ברחבה ובשטח העיר העתיקה.
מנהל מרחב ירושלים במד"א, שלמה פטרובר:* "צוותים גדולים של מגן דוד אדום ערוכים, כבכל שנה, לאבטח רפואית את רבבות המגיעים לברכת הכוהנים בכותל המערבי בירושלים. החובשים והפראמדיקים שלנו נמצאים בהיערכות מיוחדת באזורים נוספים ברחבי העיר, ומוכנים לכל מקרה בו יזדקקו לסיוע רפואי. אני קורא לציבור שיגיע לאירוע ברכת הכוהנים להימנע עד כמה שניתן מצפיפות ולהרבות בשתיית מים. בכל צורך רפואי, יש להזעיק את מד"א בטלפון 101 או באמצעות יישומון מד"א שלי".
צילום: דוברות מד"א

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.