על מדרגות הרבנות….

פוזיציה!
פוזיציה!

פגש בחברת ילדות על מדרגות הרבנות. הוא בדרך להתגרש, היא בדרך להינשא בשנית הסכם הגירושין התפוצץ אחרי שהתגלתה הבגידה

"על מדרגות הרבנות…" השיר של להקת הכל עובר חביבי הפך לנושא המרכזי אצל שני בני זוג שניהלו מאבק עיקש שנמשך שנתיים כדי להיפרד. אחרי שחילקו ביניהם לא מעט מיליוני שקלים, הם הגיעו לטקס שבו אמור היה להימסר הגט, אבל מה שקרה רגע לפני כבר שייך לפרקים נבחרים בסדרה הוליוודית.

בני הזוג מתגוררים במרכז הארץ. הם ניהלו לאורך השנים משפחה למופת. הבעל בעסקי הצורפות ומייבא יהלומים לישראל, האישה מרצה לכלכלה באחת האוניברסיטאות היותר טובות בישראל. יחד  צברו לאורך 17 שנות הנשואים שלהם כמה מיליוני שקלים ובבעלותם היתה וילה יקרה על חוף הים בהרצליה. מריבות אין ספור גרמו לזוג לפתוח בהליך גירושין. "אני לא בוגד בה והיא לא בוגדת בי, פשוט כל בוקר שאנחנו פותחים את העיניים זו מריבה", סיפר בשעתו הבעל לעורכת הדין שרין סולן.

עו"ד סולן ציינה כי אחרי דיונים של שנתיים והתערבות של מומחים הם הגיעו להבנות לגבי חלוקת הרכוש וגובה המזונות. כל אחד אמור היה ללכת לדרכו שמח וטוב לב, אבל הסיכום הזה, לטענת האישה, הושג על רקע ההבנה שהגירושין הם לא תוצאה של בגידה.

בעימות החדש שנוצר מספרת האישה כי בדרכם ליום המיוחד שישים קץ לנישואין פגש הבעל "על מדרגות הרבנות" חברת ילדות שלו. השיחה ביניהם נמשכה 10 דקות "הם הסתודדו והיה ברור שיש ביניהם משהו". בשלב הזה, ביקשה האישה פסק זמן והדיון בבית הדין הרבני שבו אמורה היתה לקבל את הגט, נדחה. "אני צריכה לעשות חושבים", אמרה והדיינים נתנו ארכה של 30 ימים.

במהלך הארכה, שכרה האישה בלש שלדבריה קבע כי הרומן בין הבעל ל"חברת הילדות" שלו, החל לפני כמה חודשים בעודם נישואים והמפגש על מדרגות הרבנות לא היה מקרי. "המאהבת עמדה להינשא בשנית וביטלה", קבעה האישה.

עכשיו מבקשת האישה לפתוח מחדש את ההסכם הכספי. עו"ד סולן טוענת שההסכם בין בני הזוג לא מבוסס על התחייבות בכתב שלא  תהיה או היתה בגידה. עם זאת מכחיש הבעל כי בגד באשתו והמפגש לדבריו היה אקראי לחלוטין.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.