על הבעל נאסר להכנס לחדר השינה בעת הקורונה

צילום יחצ

האישה ביקשה צו שיאסור על בעלה להיכנס לחדר השינה. "וירוס הקורונה והבידוד הגבירו אצלו את החשק המיני"

בית המשפט נעתר לבקשה והרחיק את הבעל מחדר השינה למשך חודשיים. עכשיו מבקשת האישה צו נוסף בשל הגל השני של הקורונה

מגיפת הקורונה הראשונה מצאה לא מעט בני זוג מבודדים בדירתם, חלקם בהסגר מלא והשהות בבית יצרה לא מעט נורמות חדשות, לצד מתחים ומתיחויות. בני זוג מהצפון ניהלו אורח חיים שיגרתי עד שהבעל, לטענת אשתו הגזים בדרישות שלו. "נאלצתי לברוח ממנו, ממש כך".

עו,ד שרין סולן . צילום יחצ

האישה מסתבר לא התבדחה כשהחליטה לשכור את עורכת הדין שרין סולן, ובפניה שטחה את מצוקותיה. לדבריה, היא לא עמדה בקצב הדרישות לקיום יחסי אישות של בעלה. "הוא רצה סקס מבוקר עד ערב. נוצר מצב שהייתי מובכת מול שלושת ילדנו".

האישה טוענת כי במהלך 17 שנות הנישואים לא נאלצה לסגור את דלת חדר השינה שלה ולו פעם אחת, בטח שלא במהלך היום. "זה כבר עבר את כל הגבולות".

האישה פנתה לבית המשפט למשפחה בצפון וטענה: "וירוס הקורונה והבידוד הגבירו אצלו את החשק המיני ואני מרגישה מאוימת". ביהמ"ש נעתר לבקשתה והוציא צו הרחקה למשך חודשיים. במקביל בגלל הצו נוצר עימות בין בני הזוג, וזמן קצר לאחר מכן דרשה האישה מבית הדין הרבני גט.

עו"ד סולן טענה כי צו ההרחקה היה הליך מקדמי בדרך לפרידה בין בני הזוג. הבעל הגיב לדרישת הגט של אשתו בבקשה להורות על שלום בית. "זו היתה תקופה מיוחדת ולא הצלחתי להתמודד עם הבדידות", אמר.

עכשיו מבקשת עו"ד סולן מבית הדין הרבני, במסגרת הליך הגירושין המתנהל, צו הרחקה נוסף. "הצו הנוכחי הסתיים, אבל הגל השני של הקורונה בעיצומו ושוב הוא מטריד אותי בדרישות מוזרות", הסבירה האישה.

בית הדין יפסוק השבוע בבקשה לסעד זמני שימנע מהבעל להיכנס לחדר השינה.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.