עירית חיפה עוברת לעבוד מהבית. "אני מאמינה שצורת העבודה שגיבשה עיריית חיפה, עוד תלמד".

עינת קאליש רותם, ראש עירית חיפה. צילום ראובן כהן

מנהלי עיריית חיפה עוברים לניהול העיר מהבית, תוך שמירה על תיפקוד מלא במתכונת חירום. בשבועיים האחרונים פועלת הנהלת עיריית חיפה להתארגן לעבודה מהבית, ללא פגיעה באיכות וביעילות התיפקוד.

מנהלי העירייה חילקו את עצמם לשני צוותים, על מנת לאפשר המשך תיפקוד אם חלילה אחד הצוותים מנוטרל בגלל עובד שנדבק. כל מנהלי העירייה חוברו למערכות ניהול ישיבות בוידיאו, כאשר כל צוותי העבודה כבר החלו עובדים במתכונת זו מיום ראשון.

סדר היום העירוני הוסדר במתכונת קבועה, לישיבות הערכת מצב עם כל הגורמים, איתור הבעיות ומציאת פתרונות בטווח שעות קצר. "לפני כשבועיים הוריתי לצוות הניהול להיערך לתקופה זו, שאינה דומה לשום מקרה מהעבר" אמרה ראש העיר עינת קאליש רותם בדף הפייסבוק, "בנוסף, ביקשתי להכין את מועצת העיר וועדות העירייה להמשך תפקוד סדיר, בגיבוי משפטי וטכנולוגי מלא. אתמול אף קיימנו מכרז לבחירת גזבר העירייה, תפקיד סטטוטורי משמעותי, באירוע שיירשם אצלנו בספרי ההיסטוריה. במסגרתו ערכנו דיונים מעמיקים ויסודיים שנמשכו שלוש שעות, בלי לוותר או לקצר על אף חלק בהליך. הכל נעשה בישיבת וידאו כמובן.

"אתמול בערב, כאשר נוכחתי כי המערך החדש מתפקד היטב, הוריתי להנהלת העירייה לעבור לצורת העבודה החדשה באופן מלא, מהבתים הפרטיים, וזאת החל ממחר. עיריית חיפה חייבת לא רק לנהל את העיר בימים אלה, אלא גם להוות דוגמא. אני גאה להוביל את צוות הניהול המדהים של העירייה, ומאמינה שצורת העבודה שגיבשה עיריית חיפה, עוד תלמד. אנחנו כאן למענכם, ונמשיך להיות. מבקשת מכם רק דבר אחד, מעומק הלב – תשארו בבית.

שימרו על עצמכם, ועל כולנו.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.