עיריית נוף הגליל יצאה בקמפיין לעידוד התחסנות בקרב צעירים

הקמפיין עלה לאוויר בשילוט חוצות, על מסכי לד ובסרטונים בהשתתפות תושבים ותיקים הקוראים לצעירים להתחסן בשבילם כי "לנו את כל הזמן שיש לכם" "צעירים, תתחסנו בשבילי" זהו הסלוגן שמלווה את הקמפיין החדש של עיריית נוף הגליל שעלה בימים האחרונים לאוויר במטרה לעודד את הצעירים ללכת ולהתחסן . הקמפיין משתמש דווקא בקריאה של התושבים הוותיקים, הסבא והסבתא של הצעירים, המבקשים מנכדיהם למהר ולהתחסן כי" לנו אין את כל הזמן שיש לכם". בעירייה הסבירו כי מטרת הקמפיין לגרום לצעירים להגיע ולהתחסן למען המבוגרים שרוצים לחזור לחיי השגרה אך אינם יכולים לעשות זאת כל זמן שמרבית האוכלוסייה איננה מחוסנת. "מבדיקה שביצענו באמצעות קבוצת מיקוד עולה כי צעירים לא ממהרים ללכת להתחסן משתי סיבות, האחת כי הם לא חוששים להידבק בקורונה, מבחינתם מדובר במחלה קלה שעוברת כמעט ללא תסמינים והסיבה השנייה נעוצה בעובדה שההורים שלהם והסבים והסבתות שלהם מחוסנים כך שהם מוגנים מפני המחלה "יד עכשיו חששתי כי ההורים שלי לא היו מחוסנים אבל עכשיו כשאני יודע שהם מוגנים אני לגמרי רגוע, הקורונה לא מטרידה אותי" הסביר צעיר בן 22 שהשתתף בקבוצת המיקוד. "מסתבר שהצעירים לא ילכו להתחסן בגלל הבריאות שלהם כי הם לא מודעים לסכנה ולא מתרגשים ממנה. מבחינתם מספיק שההורים שלהם והסבים והסבתות מחוסנים. " הסבירו בעירייה וציינו כי בשימוש במבוגרים תחת המסר "תתחסנו בשבילי" המטרה להביא את הצעירים להתחסן בגלל הרגש והאמפתיה כלפי המבוגרים שנאלצים להישאר כלואים בבית ולהיות מנותקים מחיי החברה ומכל הפעילויות שהיו להם לפני הקורונה" הקמפיין עלה לאוויר על גבי שילוט חוצות ומסכי הלד. בנוסף צולמו על ידי דוברות העירייה סרטונים המתעדים ארבעה תושבים וותיקים שבאופן ישיר פונים אל הצעירים ומבקשים "תתחסנו בשבילי, לי אין את כל הזמן שיש לכם".

הקמפיין עלה לאוויר בשילוט חוצות, על מסכי לד ובסרטונים בהשתתפות תושבים ותיקים הקוראים לצעירים להתחסן בשבילם כי "לנו את כל הזמן שיש לכם"

"צעירים, תתחסנו בשבילי"  זהו הסלוגן שמלווה את הקמפיין החדש של עיריית נוף הגליל שעלה בימים האחרונים לאוויר במטרה לעודד את הצעירים ללכת ולהתחסן . הקמפיין משתמש דווקא בקריאה של התושבים הוותיקים, הסבא והסבתא של הצעירים, המבקשים מנכדיהם למהר ולהתחסן כי" לנו אין את כל הזמן שיש לכם". בעירייה הסבירו כי מטרת הקמפיין לגרום לצעירים להגיע ולהתחסן למען המבוגרים שרוצים לחזור לחיי השגרה אך אינם יכולים לעשות זאת כל זמן שמרבית האוכלוסייה איננה מחוסנת.  "מבדיקה שביצענו באמצעות קבוצת מיקוד עולה כי צעירים לא ממהרים ללכת להתחסן משתי סיבות, האחת כי הם לא חוששים להידבק בקורונה, מבחינתם מדובר במחלה קלה שעוברת כמעט ללא תסמינים והסיבה השנייה נעוצה בעובדה שההורים שלהם והסבים והסבתות שלהם מחוסנים כך שהם מוגנים מפני המחלה "יד עכשיו חששתי כי ההורים שלי לא היו מחוסנים אבל עכשיו כשאני יודע שהם מוגנים אני לגמרי רגוע, הקורונה לא מטרידה אותי" הסביר צעיר בן 22 שהשתתף בקבוצת המיקוד. "מסתבר שהצעירים לא ילכו להתחסן בגלל הבריאות שלהם כי הם לא מודעים לסכנה ולא מתרגשים ממנה. מבחינתם מספיק שההורים שלהם והסבים והסבתות מחוסנים. " הסבירו בעירייה וציינו כי בשימוש במבוגרים תחת המסר "תתחסנו בשבילי" המטרה להביא את הצעירים להתחסן בגלל הרגש והאמפתיה כלפי המבוגרים שנאלצים להישאר כלואים בבית ולהיות  מנותקים מחיי החברה ומכל הפעילויות שהיו להם לפני הקורונה"

הקמפיין עלה לאוויר על גבי שילוט חוצות ומסכי הלד. בנוסף צולמו על ידי דוברות העירייה סרטונים המתעדים ארבעה תושבים וותיקים שבאופן ישיר פונים אל הצעירים ומבקשים "תתחסנו בשבילי, לי אין את כל הזמן שיש לכם".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.