סחט לאורך עשור רופא שיניים מאזור חיפה במאות אלפי ₪

פוזיציה!
פוזיציה!

המשטרה עצרה תושב הקריות בחשד שסחט לאורך עשור רופא שיניים מאזור חיפה במאות אלפי ₪.
בהתאם לצמצום צו אסור פרסום, ניתן לפרסם כעת כי היחידה המרכזית ניהלה בשבועות האחרונים חקירה סמויה, במסגרתה הצליחה לאסוף ראיות ולעצור תושב הקריות כבן 60, בחשד שסחט רופא שיניים מאזור חיפה במהלך עשר שנים תמורת "שמירה על הקליניקה", במאות אלפי ש"ח.
ראשיתה של הפרשה לפני מספר שבועות עם קבלת תלונה במשטרה מהקורבן ( *שפרטיו אסורים בפרסום עפ"י החלטת שופט* ), אשר ציין כי מדי חודש נדרש לשלם אלפי ₪ לתושב הקריות בתמורה לזה שהסוחט לא ייפגע בו, בבני משפחתו וברכושו. עוד ציין, כי מדובר בסחיטה לאורך כעשור המגיעה לסכומי תשלום של מעל 700,000 ₪ ועד כה חשש להתלונן וכעת אזר אומץ לעשות כן.
כאמור, היחידה המרכזית הפעילה אמצעים שונים על מנת לאסוף את הראיות הנדרשות, עד השלב בו ניתן לעצור את החשוד עם הממצאים הדרושים לחקירה לשם גיבוש כתב אישום ע"י הפרקליטות.
להדגיש, כי עפ"י החלטת שופט חל איסור לפרסם כל פרט העלול להביא לזיהוי הקורבן.
כאמור, בתום החקירה, פרקליטות מחוז חיפה הגישה היום כתב אשום חמור כנגד החשוד בהתאם.
פרקליטות מחוז חיפה – פלילי הגישה היום לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד מיכאל גולדשטיין ( 59) תושב קרית ביאליק בגין סחיטה באיומים רופא שיניים תושב האזור במשך שנים, במאות אלפי שקלים .
מעובדות כתב האישום שהוגש באמצעות עוה"ד ארנון בהרב עולה כי בסביבות שנת 2004 הציע המתלונן לנאשם שיפנה אליו מטופלים ובתמורה יקבל חצי מרווחי המרפאה. הנאשם הסכים להסדר ובמשך מספר שנים המתלונן שילם לנאשם חצי מרווחי המרפאה, בנוסף, המתלונן שילם מנוי קו טלפון נייד שהיה בשימושו של הנאשם .
בתחילת שנת 2009, הודיע המתלונן לנאשם שהוא מפסיק את ההסדר ואת תשלום מנוי קו הטלפון. מאותה עת הנאשם לא הפנה לקוחות אל המתלונן. בתגובה לדבריו, איים הנאשם על המתלונן בפגיעה שלא כדין בגופו או בגופו של אדם אחר, ברכושו ובפרנסתו, באומרו שהמתלונן חייב לשלם לו בכל יום ה-15 לחודש סך של 6,000 ₪ וכן להמשיך לשלם את מנוי קו הטלפון.
בשל האיומים כאמור ,שילם המתלונן לנאשם במשך שנים , סכום המוערך במאות אלפי שקלים ושילם את מנוי קו הטלפון בסכום המוערך באלפי שקלים.
התיק נחקר ע"י ימ"ר חוף – משטרת ישראל . הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם על לתום ההליכים המשפטיים נגדו
לתשומת לבכם , ביהמ"ש הורה על איסור פרסום שמו של המתלונן, כתובת מרפאת השיניים שברשותו וכן כל פרט העלול לחשוף את זהותו.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.