סגן השר הפנים, הפריפריה, הנגב והגליל, הרב יואב בן צור: "קבלת הפנים החמה של העירייה יביאו לכאן אוכלוסייה איכותית שתתרום לעיר"

אמר את הדברים במהלך ביקור בנוף הגליל השבוע סגן שר הפנים, הפריפריה, הנגב והגליל, הרב יואב בן צור, ביקר השבוע בנוף הגליל. הביקור התקיים ביום ראשון והחל בסיור בשכונה החרדית הר יונה ג' ופגישת עבודה עם הממונה על המועצה הדתית, מיכאל אילוז והרב הראשי של העיר, ישעיהו הרצל. סגן השר בן צור התרשם מהיקף ההתיישבות החדשה של הקהילות החרדיות בשכונת הר יונה ג' ובשכונות הוותיקות של העיר. "קבלת הפנים החמה של העירייה וגילוי הרצון הטוב של ראש העיר, רונן פלוט, יביאו לכאן אוכלוסייה איכותית שתתרום לעיר ותיקח חלק בבניינה", אמר סגן השר. בסיום הישיבה בעירייה התקיים סיור בקהילת חב"ד ומפגש עם חבר המועצה מנחם גנדל והרב דוד נחשון.

אמר את הדברים במהלך  ביקור בנוף הגליל השבוע

סגן שר הפנים, הפריפריה, הנגב והגליל, הרב יואב בן צור, ביקר השבוע בנוף הגליל. הביקור התקיים ביום ראשון והחל בסיור בשכונה החרדית הר יונה ג' ופגישת עבודה עם הממונה על המועצה הדתית, מיכאל אילוז והרב הראשי של העיר, ישעיהו הרצל. סגן השר בן צור התרשם מהיקף ההתיישבות החדשה של הקהילות החרדיות בשכונת הר יונה ג' ובשכונות הוותיקות של העיר. "קבלת הפנים החמה של העירייה וגילוי הרצון הטוב של ראש העיר, רונן פלוט, יביאו לכאן אוכלוסייה איכותית שתתרום לעיר ותיקח חלק בבניינה", אמר סגן השר.

בסיום הישיבה בעירייה התקיים סיור בקהילת חב"ד ומפגש עם חבר המועצה מנחם גנדל והרב דוד נחשון.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.