נעצר חשוד בגידול בלתי חוקי של קנאביס. וחשוד נוסף נעצר וברשותו מריחואנה ביותר מרבע מיליון שח

בלשי משטרת ישראל חשפו שטח לגידול קנאביס במיוערת ביישוב פאסוטה בצפון הארץ- החשוד בגידול נעצר ויובא הבוקר לדיון בבקשה להאריך את מעצרו.
במסגרת מאבקה של משטרת ישראל נגד תופעת הגידול וסחר בסמים חשפה אתמול המשטרה שטח גידול קנאביס ובו עשרות שתילים במשקל של כ-10 קילוגרמים ביער ביישוב פאסוטה שבצפון הארץ. מלבד הסמים, במקום נתפס ציוד ששימש לביצוע העבירות.
במהלך הפעילות הממוקדת במקום נעצר חשוד (שנות ה-40, צפון הארץ) בסמוך לשטח כאשר הגיע לקטוף את השתילים. הבוקר יובא החשוד לדיון בבקשה להאריך את מעצרו בבית משפט השלום בחיפה.
משטרת ישראל תמשיך להפעיל מגוון אמצעים, יכולות מבצעיות ומודיעיניות, במטרה להילחם ולסכל הפצת סמים מסוכנים על מנת לאפשר שגרת חיים תקינה ובטוחה לאזרחים שומרי החוק ולמצות את הדין עם מבצעי העבירה.
כמו כן נעצר חשוד שהחזיק בסם מסוכן מסוג מריחואנה בשווי כספי מוערך של 300,000 ש"ח במכולת. במסגרת המאבק המתמשך של משטרת ישראל נגד תופעות פשיעה הפוגעות במרקם החיים, ועל מנת לאפשר שגרת חיים בטוחה לאזרח הנורמטיבי נעצר אמש (7/10) חשוד (29, ראמה) שהחזיק בכמות גדולה של סם מסוכן מסוג מריחואנה בבית העסק, מכולת.
בפעילות יזומה שבוצעה בשעות הצהריים בכפר ראמה, בחיפוש שביצעו שוטרים בבית העסק נתפסה כמות של כ-6 ק"ג של חומר החשוד כסם מסוכן מסוג מריחואנה בשלבי ייבוש בשווי כספי מוערך של *כ-300,000 ש"ח*.
החשוד נעצר, נחקר והיום (8/10) יובא לדיון בבקשה להאריך את מעצרו בבית משפט השלום עכו.
משטרת ישראל תמשיך להפעיל מגוון אמצעים במטרה להילחם ולסכל הפצת סמים מסוכנים על מנת לאפשר שגרת חיים תקינה לאזרחים שומרי החוק ולמצות את הדין עם מבצעי העבירות.
צילום דוברות המשטרה

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.