נוף הגליל תארח את משחקי המכביה ה- 21

נוף הגליל תארח את משחקי המכביה ה- 21

כך סוכם בישיבה שקיים השבוע ראש העיר רונן פלוט עם יורם אייל, יו"ר הנהלת מכבי ישראל ורועי הסינג, מנכ"ל מכבי העולמי

האירוע הספורטיבי הגדול ביותר בעולם אחרי האולימפיאדה יתארח לראשונה בנוף הגליל. אם לא יחול שינוי בלתי צפוי, משחקי גמר הנוער בכדורגל של המכביה ה – 21, יתקיימו ביום ראשון, 24 ביולי 2022, באצטדיון גרין החדש בנוף הגליל. בנוסף נבדקת אפשרות לקיים בעיר גם תחרויות ספורט מוטורי ורכיבה על אופניים.

הבשורה המשמחת על הכללת נוף הגליל באירוח משחקי המכביה ה – 21 נתקבלה ביום ראשון השבוע, בסיכום ישיבה שקיים ראש העיר רונן פלוט עם נציגי הנהלת המכביה, יורם אייל יו"ר ההנהלה בישראל ורועי הסינג מנכ"ל מכבי העולמי. השניים התרשמו מאצטדיון גרין החדש ונענו לבקשת ראש העיר פלוט, לקיים בו את משחקי גמר הנוער בכדורגל :" יש לכם מתקן ברמה הכי גבוהה שיש" התפעל היו"ר יורם אייל בהחלט יש מקום לקיים בעיר את משחקי גמר הנוער בכדורגל בשיתוף פעולה עם מחלקת הספורט בעירייה.  אייל ציין כי המכביה ה – 21 שאמורה הייתה להתקיים בקיץ הקרוב נדחתה ל –  2022  בשל הקורונה וכי במסגרתה צפויים להגיע לארץ כ 1000 בני נוער יהודים ממדינות רבות ברחבי העולם "הספורטאים הצעירים יוכלו להתארח בנוף הגליל ולהשתתף באירועים ופעילויות שנארגן להם במסגרת משחקי המכביה "

בישיבה השתתפו: רוני ליקוורניק, יו"ר קבוצת הכדורגל הפועל נוף הגליל, גיל ברעם מנכ"ל הקבוצה ומנהלת מחלקת הספורט ורד מלר – דוידסון.

ראש העיר רונן פלוט הודה לראשי "מכבי" על הנכונות לקיים את המשחקים בעיר: "נוף הגליל תציין בשנה הקרובה 65 שנים להקמתה כך שגם התזמון מצוין, אירוח משחקי המכביה יעצים את החגיגה ויעניק לתושבים הזדמנות לצפות ליד הבית באירוע שיא של תחרות בינלאומית, שנייה בהיקפה בעולם."

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.