נוף הגליל פותחת שנת לימודים

יו"ר הכנסת, יולי אדלשטיין יפתח את שנת הלימודים בנוף הגליל. יחד עם ראש,העיר רונן פלוט ישתתף בטקסים החגיגיים ויקבל את פניהם של התלמידים הנרגשים.
את פניהם של תלמידי נוף הגליל ביום הראשון לפתיחת שנה"ל תש"ף, יקבל יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין . יחד עם ראש העיר רונן פלוט אדלשטיין יסייר החל מהשעהה10:30 בבתי הספר וישתתף בטקסים החגיגיים לפתיחת שנה"ל.
ראש העיר פלוט יתחיל את הסיור מוקדם יותר וכבר בשעה שמונה בבוקר יתייצב בבתי הספר ויפגש עם התלמידים והצוותים החינוכיים. "מערכת החינוך בנוף הגליל ערוכה ומתרגשת לקראת השנה החדשה. השקענו במהלך הקיץ משאבים אדירים, הן בשיפוץ מוסדות החינוך והן בהנגשה ובהצטיידות" אמר פלוט וציין כי דגש מיוחד הושם בטיפול בליקויי בטיחות ובתוך כך בוצע גם גיזום יזום של כל העצים הנמצאים בסמיכות למוסדות החינוך והוחל בביצוע פרויקט רחב היקף לחיזוק מוסדות חינוך בפני רעידת אדמה. עוד ציין כי במהלך הקיץ שופצו אולמות ספורט בשלושה בתי ספר יסודיים: "ארבל", "בגין" ו"כסולות" .
לבקשת פלוט, פקחי העירייה יסייעו לתלמידים בחציית הכביש בדרכם לבית הספר ויתפרשו בין המוסדות החל מהשעה 7:30 בבוקר.
בעירייה ציינו את אווירת החג וההתרגשות הגדולה מהרגיל השנה, על רקע פתיחת שנת לימודים ראשונה של העיר בשמה החדש נוף הגליל. השם החדש יתנוסס על אלפי בקבוקי מים מעוצבים שיחולקו לכל תלמידי העיר במסגרת מיזם משותף של העירייה ורשת אורט ישראל. כמו כן צוינה פתיחתם של שני בתי ספר חדשים בעיר המשתייכים לזרם הדתי ממלכתי וכן פתיחת ארבעה גני שלם הפועלים עד השעה 17:00 לטובת אימהות עובדות.
צילום ישראל פרץ

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

לקריאה נוספת

פייסבוק

אינסטגרם

טוויטר