נהריה לא מחכה לסיום פרויקט המאגרים הענק במסגרת התכנית הממשלתית

עיריית נהריה ממשיכה את התכנית העירונית הכוללת שהחלה לפני למעלה משנה, לשדרוג והחלפת קווי ניקוז מים וביוב בני עשרות שנים, שבגלל הזמן התבלו ולא יכלו להכיל את כמות המשקעים שאמורים היו לעבור דרכם. לצד עשרות פרוייקטים שמנהלת העירייה בו זמנית ברחבי העיר, פרוייקט שדרוג והחלפת תשתיות תת קרקעיות בהשקעה של עשרות מיליוני שקלים, במספר איזורים מוכרים כפוטנציאליים להצפות, יצא לדרך. בהמשך לתכנון ומיפוי עירוני מקיף שהחל לפני למעלה משנה לשדרוג התשתיות, החל הפרוייקט והוא בעיצומו במספר מוקדים, בין היתר ברחובות ויצמן, הרצל, אחד העם ובתוך מספר שבועות, עם השלמת העבודות, יינתן מענה מידי להצפות הנקודתיות שהיו באיזור. ״יכולנו לחכות עוד שנה לפתרון הבעיה הכוללת ואז גם באיזורים שבהם אנו עובדים עכשיו הבעיה היתה נפתרת, אבל כבר לפני שנה העדפתי לא לחכות ונתתי הוראה להתחיל בתכנון כולל לשדרוג איכות החיים של תושבי אותם איזורים, בעבודות נקודתיות שכבר נעשות בשטח", אמר רה"ע רונן מרלי, שממשיך ללא הרף לעסוק בכל התוכניות לשינוי פני העיר מקצה לקצה. לצד כל אלה ממשיכה העירייה בהידברות עם בעלי העסקים לפתיחת המרחב הציבורי כדי להלביש את שדרות הגעתון בצורה הולמת. צילום: עיריית נהריה

עיריית נהריה ממשיכה את התכנית העירונית הכוללת שהחלה לפני למעלה משנה, לשדרוג והחלפת קווי ניקוז מים וביוב בני עשרות שנים, שבגלל הזמן התבלו ולא יכלו להכיל את כמות המשקעים שאמורים היו לעבור דרכם.

לצד עשרות פרוייקטים שמנהלת העירייה בו זמנית ברחבי העיר, פרוייקט שדרוג והחלפת תשתיות תת קרקעיות בהשקעה של עשרות מיליוני שקלים, במספר איזורים מוכרים כפוטנציאליים להצפות, יצא לדרך.
בהמשך לתכנון ומיפוי עירוני מקיף שהחל לפני למעלה משנה לשדרוג התשתיות, החל הפרוייקט והוא בעיצומו במספר מוקדים, בין היתר ברחובות ויצמן, הרצל, אחד העם ובתוך מספר שבועות, עם השלמת העבודות, יינתן מענה מידי להצפות הנקודתיות שהיו באיזור.
״יכולנו לחכות עוד שנה לפתרון הבעיה הכוללת ואז גם באיזורים שבהם אנו עובדים עכשיו הבעיה היתה נפתרת, אבל כבר לפני שנה העדפתי לא לחכות ונתתי הוראה להתחיל בתכנון כולל לשדרוג איכות החיים של תושבי אותם איזורים, בעבודות נקודתיות שכבר נעשות בשטח", אמר רה"ע רונן מרלי, שממשיך ללא הרף לעסוק בכל התוכניות לשינוי פני העיר מקצה לקצה. לצד כל אלה ממשיכה העירייה בהידברות עם בעלי העסקים לפתיחת המרחב הציבורי כדי להלביש את שדרות הגעתון בצורה הולמת.
צילום: עיריית נהריה

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.