ממשיכים לקדם בממשלה נושאים חשובים לפיתוח נהריה!

צילומים: דוברות עיריית נהריה

ראש עיריית נהריה, רונן מרלי קיים השבוע פגישות עבודה חשובות במשרדי הממשלה בירושלים לקידום פרויקטים ותוכניות חדשות להמשך פיתוח העיר. "אני שמח על היענות השרים שמבינים את החשיבות בחיזוק הגליל בכלל והעיר נהריה בפרט", ציין רה"ע מרלי

העיר נהריה ממשיכה להתפתח בסיוע תקציבים משמעותיים שמגויסים ממשרדי הממשלה והשבוע קיים ראש העיר, רונן מרלי, רצף פגישות בשלושה משרדים בירושלים.
בפגישה עם שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, ח"כ מרב מיכאלי, דובר על חשיבות המשך סלילת כביש 6 צפונה, נושא אותו מוביל ראש העיר מרלי גם במסגרת אשכול רשויות גליל מערבי מאחר. להשלמת הכביש עד שלומי ישנה השפעה חשובה על העיר נהריה בפרט ועל הגליל בכלל במגוון תחומים. נושא נוסף במפגש, היה מהפכת התחבורה הציבורית שתצא לדרך החודש בנהריה וכוללת בין השאר הפעלת שישה קווים עירוניים שיחברו בין כל חלקי העיר והצבת עשרות תחנות חדשות, למען משתמשי התחבורה הציבורית. בישיבה הועלה גם נושא תקצוב שבילי אופניים ופרויקטים נוספים בתחומים הנוגעים לפעילות משרד התחבורה.

פגישה חשובה נוספת התקיימה עם שר התיירות, ח"כ יואל רזבוזוב. במפגש עלו נושאים הקשורים לקידום תחום התיירות בעיר, הרחבת הטיילת הצפונית המגיעה כיום עד רחוב בן גאון ותקציבים נוספים שימצבו את נהריה כעיר תיירות מרכזית וחשובה בגליל.

את היום חתמה ישיבה עם השר לשירותי דת, מתן כהנא ונציגי משרדו, שעסקה בנושאים רבים, ביניהם: הרחבת בית העלמין העירוני שליד צומת כברי ומתן מענה ותקצוב לפיתוח ושדרוג של מוסדות דת הנמצאים בשכונות הוותיקות והחדשות ברחבי העיר.

״אני שמח על היענות השרים שמבינים את החשיבות בחיזוק הגליל בכלל והעיר נהריה בפרט״, ציין ראש עיריית נהריה, רונן מרלי, "אנחנו ממשיכים בכל הכוח לקדם את הנושאים בתחומים החשובים למען העיר שלנו שנמצאת בתנופת פיתוח ומקדמת את מכלול הנושאים ובהם חינוך, תשתיות, איכות סביבה, קליטה, תרבות, תיירות ועוד. אנחנו פועלים מול כלל משרדי הממשלה לקידום פרויקטים ותוכניות פיתוח חשובות שחלקן כבר מתבצע ונוספות ייצאו בקרוב לדרך״, הוסיף מרלי.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.