מי יעצור את רונן מרלי, אף אחד! אצלו לא רק מדברים, אצלו גם עושים. בעיקר, סוף להצפות!

צילום דוברות עירית נהריה

פותחים את 2021 ועושים סוף להצפות! ראש העיר רונן מרלי: "השנה ננסה למגר את תופעת ההצפות בנהריה. יחד איתכם התושבים נצליח לעשות את זה! פארק נחל סער יהיה סוג של פנינה נוספת לעיר נהריה – מדשאות, פינות ישיבה, שביל אופניים, מתחמי משחקים, כושר ועוד". אלי אלבז מנכ"ל העיריה וממלא מקום מנכ"ל החברה הכלכלית לנהריה: "זו לא הבטחה זה כבר קורה בשטח"

הדמיה עירית נהריה

"אחרי שנים של סבל ארוך ומתמשך ולצערנו הרב גם קורבן בנפש, אנחנו רוצים להביא מזור לאזורים הבעייתיים ולנהריה בפרט", אמר ראש העיר רונן מרלי. עיריית נהריה חברה לגורמי הממשל: משרד הבינוי והשיכון, רשות הניקוז, החברה הכלכלית ושותפים רבים נוספים, לצאת לדרך בפרויקט זריז, יעיל ואפקטיבי עם כמה שפחות הפרעה לחיים התקינים באזורים הגובלים בפרויקט שממוקם בצפון העיר .

אלי אלבז מנכ"ל עירית נהריה. בולדוזר. צילום RITVO PHOTOGRAPHY

ראש עיריית נהריה, רונן מרלי, יחד עם הצוות שלו בראשו מנכ"ל העיריה אלי אלבז, לקחו על עצמם את ניהול הפרויקט באופן אישי. מרלי הוא זה שדחף, יזם וקידם את הפרויקט שיצא לדרך בימים אלה ממש. "סוף סוף הגענו למצב שמישהו דואג לנו ועושה משהו ולא רק מבטיח שיהיה בסדר, אמר אחד מתושבי שביל הנורית בצפון העיר, אחר הוסיף: "כשמתחילים לראות דחפורים, מבינים שאלה לא דיבורים אלא מעשים. נסבול קצת מרעש, קצת בוץ אבל לא מחרדות שנקום לילה אחד עם בית מוצף".

ראש העיר הדגיש כי בפרויקט הזה מעורבים גורמים רבים, שיחד חברו לעמוד ביעדים ובזמנים כדי להקטין ככל שניתן את הסבל שצפוי להיות באזורים הגובלים עם הפרויקט – לאורך הרחובות הנורית, הכלנית ועד לשפך הים במערב – ולהעניק לתושבים פנינה נוספת לאזור – פארק נחל סער, שיהיו בו מדשאות, פינות ישיבה, שביל אופניים, מתחמי משחקים, כושר ועוד.."

עם זאת, מדגיש מרלי, פרויקט בסדר גודל כזה שהעיר נהריה לא ידעה הרבה מאוד שנים, דורש מכולנו סבלנות "אם כולם יבינו שאין כאן לחיצה על כפתור ומחר יש פארק, ויהיו פה ושם תקלות ועיכובים, אנחנו נצלח את זה במועד שקבענו," אמר רה"ע. אלבז ציין כי נעשים כל המאמצים לעבור את שלב הפרויקט עם כמה שפחות תקלות ועיכובים אבל בפרויקטים מהסוג הזה שמשנים את פני העיר לדורות זה יכול לקרות ולכן חשוב שיתוף הפעולה עם התושבים – ואנחנו מרגישים שיש לנו כזה שיתוף פעולה ולכן נגיע ליעד לפי התכנית".

בימים הקרובים מיד אחרי הסגר, יקיים רה"ע וצוותו שורה של מפגשים עם תושבים כדי להסביר להם פנים אל פנים את הצפוי להתרחש ולענות לשאלות אבל בעיקר, לתת מענה לבעיות שיצוצו. כבר בימים אלה הוקם צוות מיוחד שכל תפקידו יהיה להכניס את התושבים לתוך הפרויקט ולהיות שותפים למהלכו ולפתור בעיות נגישות נקודתיות שוודאי יצוצו. יחד עם זה התוכנית הכוללת מדברת על חשיבה טוטאלית לרווחת התושב, "בסוף – בסוף, מה שמנחה אותי זה לתת לתושבים באיזור שקט מהצפות ואיכות חיים שאין שניה לה בערים בישראל", סיכם מרלי.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.