מים חמים בהפתעה

ל - 14 משפחות שבתיהן ניזוקו בשריפה שפרצה לפני כחודשיים בנוף הגליל ציפתה השבוע הפתעה מחממת לב: נציג העירייה ומפעל כרומגן העניקו להם מערכות סולאריות וקולטים חדשים ליאור מויאל מנכ"ל מפעל כרומגן בשער העמקים מספר : מיד כשנודע לנו על השריפה בנוף הגליל פנינו אל העירייה והצענו סיוע בכל מה שניתן, נציג העירייה מנהל פארק "ציפורית" סיפר לנו שבחלק מהבתים שנפגעו בשריפה נגרם נזק כבד לקולטים ולמערכות הסולאריות כך שהמשפחות נשארו בלי מים חמים" ליאור יחד עם עובדי המפעל החליט להרים את הכפפה. :"המוטו של כרומגן הוא לא להשאיר שום משפחה בלי מים חמים, היה לנו ברור שאנחנו נרתמים מיד וזה מה שעשינו" עובדי החברה התייצבו בבתיהן של המשפחות שניזקו בשריפה וביצעו מיפוי מפורט של הנזק. לפני ימים אחדים הם התייצבו יחד הציוד החדש והתקינו אותו ללא תשלום. המתקין המורשה מטעם החברה בצלאל ביטון בעל חברת "בצלאל מערכות סולאריות" ביוקנעם התנדב לבצע את העבודה בהתנדבות מלאה :" זה לא מובן מאליו לראות את המפעל שכמו כל שאר מפעלי הייצור במדינה לא רווה נחת בתקופת הקורונה נרתם למען המשפחות ומתנדב לתרום מערכות סולאריות יקרות כולל התקנה " אמר מנכ"ל מינהלת פארק "ציפורית" סרגיי זלוטניק. גם ראש העיר רונן פלוט התרגש מן המחווה וביקש להודות למעפל ולעובדיו על התרומה החמה למשפחות

ל – 14 משפחות שבתיהן ניזוקו בשריפה שפרצה לפני כחודשיים בנוף הגליל ציפתה השבוע הפתעה מחממת לב:  נציג העירייה ומפעל כרומגן העניקו להם מערכות סולאריות וקולטים חדשים.

ליאור מויאל מנכ"ל מפעל כרומגן בשער העמקים מספר : מיד כשנודע לנו על השריפה בנוף הגליל פנינו אל העירייה והצענו סיוע בכל מה שניתן, נציג העירייה מנהל פארק "ציפורית" סיפר לנו שבחלק מהבתים שנפגעו בשריפה נגרם נזק כבד לקולטים ולמערכות הסולאריות כך שהמשפחות נשארו בלי מים חמים".

ליאור יחד עם עובדי המפעל החליט להרים את הכפפה. :"המוטו של כרומגן הוא לא להשאיר שום משפחה בלי מים חמים, היה לנו ברור שאנחנו נרתמים מיד וזה מה שעשינו" עובדי החברה התייצבו בבתיהן של המשפחות שניזקו בשריפה וביצעו מיפוי מפורט של הנזק. לפני ימים אחדים הם התייצבו יחד הציוד החדש והתקינו אותו ללא תשלום. המתקין המורשה מטעם החברה בצלאל ביטון בעל חברת "בצלאל מערכות סולאריות" ביוקנעם התנדב  לבצע את העבודה בהתנדבות מלאה :" זה לא מובן מאליו לראות את המפעל שכמו כל שאר מפעלי הייצור במדינה לא רווה נחת בתקופת הקורונה נרתם למען המשפחות ומתנדב לתרום מערכות סולאריות יקרות כולל התקנה " אמר מנכ"ל מינהלת פארק "ציפורית" סרגיי זלוטניק. גם ראש העיר רונן פלוט התרגש מן המחווה וביקש להודות למעפל ולעובדיו על התרומה החמה למשפחות.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.