מועצת עיריית נוף הגליל ביקרה במרכז הרפואי פדה-פוריה

פוזיציה!
פוזיציה!

מנהל בית החולים, ד"ר ארז און, סקר בפני חברי מועצת העיר את ההתקדמות המשמעותית שנעשתה בפרויקטים רבים של פיתוח ובינוי ברחבי המרכז הרפואי

הביקור התקיים בהשתתפות ראש העיר, רונן פלוט, וכלל סיור מודרך במחלקות השונות של בית החולים. ד"ר עידו בירתי, הציג את מערך הלב וכלי דם, שבראשו הוא עומד. "בחמש השנים מאז הקמנו את יחידת ניתוחי הלב שהיא היחידה בצפון, ביצענו יותר מ-1,000 ניתוחי לב פתוח. בלי להתרברב, מדובר במספר ניתוחים מרשים גם בהשוואה לבתי חולים גדולים במרכז הארץ. אחוזי ההצלחה שלנו מאוד גבוהים והם מרשימים ברמה הארצית וגם ברמה הבינלאומית.

ד"ר סעיד אבו זיד הציג שורה של שירותים חדשים שהיו חסרים ונוספו בשנים האחרונות למערך הילדים החל מטיפול נמרץ ילדים ועד קרדיולוגיה וריאות ילדים וממש לאחרונה אנדוקרינולוגיה ילדים.

ראש העיר, רונן פלוט, סיכם ואמר: "ככל שנפתח ונשפר את שרותי הרפואה, תושבי האזור כולו יצאו מורווחים. מאוד התרשמנו לשמוע ממנהל ביה"ח וממנהלי המחלקות על השירותים הרפואיים מתקדמים שמציע היום ביה"ח. חשוב לנו שהמידע הזה יגיע גם לידיעת התושבים שלנו".  

סגן ראש העיר, ד"ר שוכרי הוסיף, "אנו מודים לכם על ההזדמנות להכיר את ביה"ח מקרוב. המטרה שלנו היא ליצור תשתית לשיתופי פעולה ולהדק את הקשר ביננו. הביקור היום היה חשוב ומעניין אין ספק שהמרכז הרפואי השתנה והתפתח מאד ".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.