"מאז שבעלי שמע ששיניתי את דעתי ואני מצביעה לליברמן, הוא מסרב לדבר איתי"

פוזיציה!
פוזיציה!

אם בעלי לא ייקח אותי להצביע אודיע לילדים שאנחנו מתגרשים. "אנחנו נשואים 41 שנים, לא היתה מערכת בחירות אחת שלא הלכנו להצביע יחד, מאז ששמע ששיניתי את דעתי ואני מצביעה לליברמן, הוא מסרב לדבר איתי"

בני זוג תושבי אחד הישובים החקלאים בצפון, התגוררו בעבר בעיר צפונית שסבלה לא מעט מהתקפות הטילים של נסראללה. הדבר הזה והקשיים האחרים לא מנעו מהם להקים בית לתפארת עם חמישה ילדים שבינתיים כולם עזבו את הבית.

בכל השנים היתה תמימות דעים בין בני הזוג, שהם מצביעים לביבי ולליכוד. כמעט כמו כל מכריהם וכך גם מרבית תושבי הישוב בו הם מתגוררים בחמש השנים האחרונות. לאחרונה התגבשה אצל האישה החלטה "להיות עצמאית" בדעותיה ו"לא ללכת אחרי העדר", כפי שפירטה בפני עורכת דינה שרין סולן לפני כמה ימים.

"הודעתי לבעלי שאני מתכוונת להצביע לליברמן והוא השתולל מכעס. את פוגעת במשפחה… את פוגעת בי ואני לא אסכים". בסוף השבוע הודיע הבעל לאשתו כי הוא אינו מתכוון להסיע אותה לקלפי כפי שנהגו לעשות כל השנים.

"מאחר ואנחנו מצביעים בעיר אחרת הרחוקה מהישוב שלנו 20 דקות נסיעה, אני חייבת שהוא יסיע אותי. אחרת יהיה לי קשה בגילי ובמצבי הבריאותי להצביע", טענה האישה שנמצאת בתחילת שנות השבעים לחייה. היא הוסיפה בפני עו"ד סולן כי בעלה העלים לה את תעודת זהות, אבל לדבריה הבטיח לה כי ייתן לה אותה ביום הבחירות. "אבל תסתדרי לבד", הוא אמר לה.

האישה ביקשה מעו"ד סולן לפנות לליבו של הבעל ולשכנע אותו לסייע לה להצביע. "אם לא יתאפשר לי להצביע, אני אתגרש ממנו", הבהירה האישה שעירבה את ילדיה בסוגיה.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.