לקראת סגר כללי

תמונות: מארק ניימן / לע״מ

שר הביטחון בני גנץ בטקס הוקרה ליחידות מילואים מצטיינות: ״נצטרך לקחת החלטות קשות לקראת החגים ולנהוג באחריות לאומית"

שר הביטחון בני גנץ, יצא מדיוני הקבינט בכדי להשתתף בטקס ההוקרה השנתי ליחידות המילואים המצטיינות במעמד נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין והרמטכ"ל רא"ל אביב כוכבי. מיד בסיום הטקס ישוב גנץ להמשך דיוני הקבינט*

בטקס אמר גנץ: ״אני מגיע לכאן מדיון של קבינט הקורונה לגבי החלטות קשות שנצטרך לקחת לקראת החגים. החלטות שיחייבו אותנו לקחת אחריות לאומית וגם למתן קשב לאזרחים שייפגעו מהן ומתן תמריצים כלכליים לבעלי העסקים, לעצמאים ולמי שייפגע. אפשר לצלוח אתגר כזה רק כשאנחנו מאוחדים, רק כשיש ביננו אמון, רק כשיש בינינו ערבות הדדית. בחודשים האחרונים, מאז שחזרתי למשרד הביטחון, אני פוגש שוב בכם – משרתי המילואים – בכל מקום שאליו אני מגיע. בתרגילי שטח ובמטה, בפיקוד העורף, ובפיקודים הקדמיים. גם כעת, כשצה"ל לקח על עצמו את המשימה להקים את מערך הפעולה נגד מגיפת הקורונה – כוחות המילואים מובילים את המשימה ואת רוח ההתנדבות״.

גנץ הוסיף: ״אנחנו נמצאים בתקופה של החלטות ביטחוניות משמעותיות – אתגרי הביטחון שלנו אינם מתפוגגים מפני הקורונה. הם אף הולכים ומתעצמים – בצפון ובדרום, קרוב, וגם רחוק. מולנו ניצבת לבנון שכורעת תחת מעמסת חיזבאללה, עזה שבה לוקח החמאס את התושבים כבני ערובה, ואיראן שממשיכה לחתור לגרעין ולשלוח את כוחותיה להתבסס בסוריה.

אנחנו פועלים באמצעים מגוונים ובעיקר באמצעות החיילים והקצינים, בסדיר, בקבע ובמילואים.

אם למישהו נדמה שהוא יכול לנסות אותנו – הוכחנו לו שהוא טועה, ואם נצטרך נוכיח זאת שוב, בעוצמה רבה יותר״.

תמונות: מארק ניימן / לע״מ

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.