כללית פתחה מוקדי חיסון קורונה חדשים

כללית פתחה מוקדי חיסון קורונה חדשים

יומיים לאחר שהחל מבצע החיסונים הגדול  במרכזים הרפואיים לין וזבולון, מרחיבה כללית את מערך מוקדי החיסונים ומנגישה אותם

אתמול חוסנו ברחבי  מחוז חיפה וגליל מערבי כ-3000 איש, מרביתם במוקדים בלין ובזבולון (קרוב ל-2000) והיתר על ידי צוותי כללית שביצעו חיסונים במוקדים המשותפים לכלל קופות החולים אותם הקים פיקוד העורף בשפרעם, כרמיאל ונהריה ואשר עתידים להיסגר עד סוף השבוע.

מיד עם קבלת מנות חיסון נוספות, מפעילה כללית החל מהיום מוקדים נוספים בנוסף למוקדים בלין ובזבולון. היום, החל משעה 18:00 יפתחו מוקדים במרפאות רש במרכז הכרמל, יוקנעם עמק השלום, מעלות וסכנין.

בכל מתחם כ-4-5 עמדות חיסון בו זמנית. ביום ראשון, לאחר שהמתחמים המשותפים שהופעלו זמנית יסגרו, תפתח כללית מוקדים משלה בנהריה (במתחם כללית בקומה העליונה בקניון נהריה בכניסה לעיר), במרפאה היועצת בקניון כרמיאל, במרפאת שפרעם וכן מתחם ענק עם כ-7-10 עמדות בקניון שער הצפון בקרית אתא. כל מוקד יפעל מידי יום ברציפות מ-8:00 עד 20:00 וכך גם בשישי שבת, למעט קניון שער הצפון שבו יינתן שרות רק עד כניסת השבת.

סה"כ יינתנו במערך זה כ 8,000- 10,000  חיסונים ביום.

רונן נודלמן, מנהל כללית במחוז חיפה וגליל מערבי מציין: אני מברך על ההיענות הרבה לקבלת החיסון של הציבור וכן של הצוותים הרפואיים, החיסון הוא בשורה של ממש לקראת עתיד חדש ואופטימי. זה שלב נוסף בהפעלת 70 מוקדים שנערכנו להפעלתם כדי לחסן עשרות אלפי מבוטחי כללית במחוז מידי יום, בפריסה גדולה ותוך הנגשת השירות לישובים המרוחקים יותר. אני מודע לקשיים בקבלת תורים, אך הם היו זמניים ופועל יוצא של כמות מוגבלת של חיסונים שהועברה אלינו. לשמחתי, הוזרמה כמות נוספת של מגשי חיסונים וקיבלנו אישור להפעלת מוקדים נוספים, זו בשורה משמחת שתביא לקיצור תורים ותקל על מבוטחינו שבניגוד למבוטחי קופות חולים אחרות יוכלו לקבל חיסון בסמוך למקום מגוריהם ובנוחות רבה וכך נגיע לכיסוי חיסוני מהר ככל האפשר.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.