יחד, כל הדרך: הצוותים המטפלים של רמב"ם שולחים מסר של שלום ודו קיום

עובדי רמב"ם – יהודים וערבים – במסר של שלום ודו-קיום

שלושה ימים סוערים וההסלמה במצב הביטחוני, הובילו את עובדי רמב"ם לצאת במסר חשוב לציבור הרחב – כולנו יחד. צוותי הרפואה, צוותי הסיעוד ועובדי סקטורים שונים בבית החולים התאחדו בימים הלא פשוטים האלה, תחת מסרים של שלום, דו-קיום, אחדות וסולידריות, ויצאו בקמפיין מצולם של בני הדתות השונות, העובדים זה לצד זה במטרה לטפל באנשים, באשר הם. עובדי בית החולים הצטלמו כשהם נושאים שלטי שלום ו-סלאם (سلام), ומבקשים להעביר את המסר החשוב הזה הלאה.

רמב"ם, בית החולים הגדול בצפון, הוא סמל ומופת לדו-קיום המתקיים הן בקרב העובדים בו, המגיעים מכל העדות והאמונות, והן בקרב המטופלים בו, המגיעים מכל רחבי הארץ והמזה"ת.

הדו-קיום המתקיים בבית החולים עמד במבחן במהלך משברים רבים שידע האזור והפך את בית החולים לגשר המקרב בני אדם ולבבות.

אתמול, יום ג', ה-11.5, הפיץ דר' מיקי הלברטל, מנהל רמב"ם איגרת לעובדי בית החולים ובו הוא קריאה נרגשת לשמור על הבית שנבנה ברמב"ם לאורך השנים: 

עובדי רמב"ם היקרים,

כולנו עדים לאירועים האחרונים במדינה שמאופיינים במתח רב ואלימות.

רמב"ם הוא בית חולים שבו עובדים שכם אל שכם בני כל העדות והדתות, בכל הסקטורים. כולנו מאוחדים סביב מטרה אחת בלבד – לסייע  למטופלים שלנו להחלים ולהקל על האשפוז שלהם.  

כל אחד מאתנו מחזיק בדעות אישיות ותפיסות עולם מגוונות. אבל כל אלו אינן רלוונטיות לתפקודינו המשותף בבית החולים.

אני שואף, מקווה ומאמין שרמב"ם כמשפחה שיש בה פרטים שונים יישאר אי של שפיות בתוך המציאות הלא פשוטה מסביבנו כפי שהוכחנו בכל הניסיונות הקשים בהם עמדנו יחד בשנים  האחרונות.

לכן, כאשר אנחנו, עובדי כל המגזרים השונים נכנסים אל בית החולים ושמים עלינו את המדים של עובדי בית החולים – אנחנו משאירים את  העולם הסוער מאחורינו ומתרכזים  במשימה המשותפת…  

…בנינו פה "בית"  מיוחד שאנחנו מטפחים כמקום הרמוני ומכיל שאני אישית גאה להיות שותף לו.  בואו נשמור עליו יחד.

בתמונה: עובדי רמב"ם – יהודים וערבים – במסר של שלום ודו-קיום.

צילום: הקריה הרפואית רמב"ם.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.