זכריה דרוקר, הקבלן שבנה את שכונת בן גוריון, חוזר לבנות בנוף הגליל

זכריה דרוקר, הקבלן שבנה את שכונת בן גוריון, חוזר לבנות בנוף הגליל

דרוקר, בן ה-83, מחזיק בתואר "יקיר העיר" שהוענק לו בתקופת כהונתו של ראש העיר מנחם אריאב ז"ל. השבוע הפתיע כשהודיע על כוונתו לחזור ולבנות בנוף הגליל

שמה של נוף הגליל כעיר מובילה ואיכותית שנמצאת בתנופת פיתוח אדירה, הופך אותה לגן עדן עבור יזמים פרטיים מכל רחבי הארץ. יזמים מובילים בתחום הבנייה, המסחר, התיירות ותעסוקת הייטק, עולים לרגל על מנת לבדוק מקרוב את כדאיות ההשקעה בפרויקטים גדולים, רבים מהם ביצעו השקעות הנאמדים במיליארדי שקלים. אחד היזמים הבולטים, שהודיעו על כוונתם להשקיע בעיר, הוא זכריה דרוקר. דרוקר הוא הקבלן שבנה בשנות ה–70 את בנייני המגורים בשכונת בן גוריון. בגין פעילותו הנמרצת למען בנייתה של העיר בתקופת קליטת גלי העלייה הגדולים, זכה באות "יקיר העיר" שהוענק לו על ידי ראש העיר, מנחם אריאב ז"ל.  "מאז אני קשור לעיר ומאוד שמח לראות אותה כיום חוזרת לעצמה, מתחדשת והופכת למובילה", אמר בפגישתו השבוע עם ראש העיר, רונן פלוט והצוות הבכיר בעירייה, במהלכה בישר על כוונתו לבצע השקעות גדולות בעיר בשלושה פרויקטים גדולים בתחום הבנייה, המסחר והתיירות. לדבריו, היקף ההשקעה נאמד בכ-700 מיליון שקלים.

ראש העיר, רונן פלוט, ברך על הנכונות להשקיע בעיר ועל האמון. "נוף הגליל הפכה לעיר אטרקטיבית מאין כמוה גם ליזמות פרטית, אנו מברכים על כל השקעה בעיר ורואים ברכה בהגעת היזמים הגדולים והוכחה לצמיחה הכלכלית האדירה בנוף הגליל ".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.