הקורונה בדרך לישראל? עמדת מד"א בנתב"ג לבדיקת נוסעים שחזרו מסין

צילום דובורת מד"א

החל בסוף השבוע האחרון פועלת בנתב"ג עמדה מיוחדת של משרד הבריאות, אשר מופעלת על ידי מד"א, לבדיקת נוסעים שהיו בארבע עשר הימים האחרונים בסין, או שבאו במגע עם אנשים שהיו במדינה לאחרונה. זאת, כחלק מהפעולות הננקטות למניעת הגעת וירוס הקורונה לישראל. עלונים ייעודיים שמחולקים לנוסעים בנמל התעופה קוראים לחלקם לגשת לעמדה, שמאוישת על ידי חובשים ופראמדיקים של מגן דוד אדום, אשר מבצעים בדיקה ותשאול רפואי, לפי הפרוטוקול שנקבע ע"י משרד הבריאות.

במגן דוד אדום ערוכים בתיאום עם משרד הבריאות, ממשלת ישראל וכלל הגורמים העוסקים בעניין. מנכ"ל מד"א אלי בין השתתף הבוקר בדיון בנושא בהובלת רה"מ בנימין נתניהו.

"החובשים והפראמדיקים של מד"א מתשאלים את הנוסעים שמגיעים לעמדה ומבצעים בדיקות, על פי פרוטוקולים רפואיים ברורים שנקבעו ע"י משרד הבריאות. במידת הצורך, הצוותים מעבירים את הנבדק להמשך טיפולם של הגורמים הרלוונטיים במשרד", מסביר סמנכ"ל רפואה במד"א ד"ר רפאל סטרוגו.

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "במגן דוד אדום נענינו לבקשת משרד הבריאות, והחל בסוף השבוע האחרון מוצבים חובשים ופראמדיקים של מד"א בעמדה המיוחדת בנתב"ג, עשרים וארבע שעות ביממה. אנו פועלים על פי הוראות משרד הבריאות וערוכים בתיאום מלא עם הממשלה ושאר הגורמים, כל זאת על מנת למנוע את התפשטות נגיף הקורונה".

להורדת סינקים ווידיאו מעמדת מד"א בנתב"ג לחץ כאן

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

לקריאה נוספת

פייסבוק

אינסטגרם

טוויטר