הותר לפרסום: בפעילות היחידה המרכזית במשטרת ישראל סוכלה הברחה של עשרות אקדחים ותת מקלע

היום הותר לפירסום שבתאריך 18/4/19 יום חמישי בשעות הלילה,בתום פעילות סמויה סיכלו בלשי היחידה המרכזית של משטרת ישראל בשיתוף לוחמי צה"ל הברחת נשקים מירדן לישראל.
"בפעילות מבצעית ממוקדת ששילבה יכולות מודיעניות ואמצעים טכנולוגים ובוצעה על ידי כלל יחידות הימ"ר וחיילי חטיבת הבקעה של צה"ל הצלחנו לסכל הברחת נשקים במסגרת המאבק המתמשך בגורמי פשיעה הפוגעים בביטחון הציבור."* מסר מ' הימ"ר בתום הפעילות המורכבת.
במהלך הפעילות הסמויה בסמוך לגבול ירדן -ישראל, הבחינו הבלשים בחשוד אשר העביר לשטח ישראל תיק גדול.
בתום הפעילות המורכבת בשעות הלילה,עצרו הבלשים שני חשודים(30,32 באקה אל גרבייה) שהגיעו סמוך לגבול על מנת לאסוף את התיק, *בבדיקת התיק נתפסו31 אקדחים מסוגים שונים ותת מקלע אחד.
במקביל למעצר החשודים בסמוך לגבול, הצליחו הכוחות לעצור שני חשודים נוספים(25 באקה אל גרבייה) שהמתינו בכלי רכב בתחנת דלק סמוכה.החשודים על פי החשד היו אמורים לנסוע בשני כלי רכב ולהעביר את כלי הנשק לתחומי המדינה.
מעצר ארבעת החשודים הוארך ביום שישי(19/4/19)בבימ"ש נצרת.מעצר שני חשודים הוארך בחמישה ימים ומעצר שני חשודים נוספים הוארך בשבעה ימים. בנוסף נתפסו שני כלי רכב מסוג טויוטה קורולה וג'יפ מסוג B.M.W אותם המשטרה תבקש לחלט בהליך המשפטי.
משטרת ישראל תמשיך לפעול לאיתור כלי נשק,אמצעי לחימה וחשיפה של אותם עבריינים המסכנים את שלום הציבור עד להבאתם לדין על מנת למגר את תופעת האלימות והשימוש באמצעי לחימה ולשמור על שלומו וביטחונו של הציבור.
מצ"ב סירטונים ותמונות מהפעילות סינק רמ"פ מודיעין בימ"ר צפון סנ"צ משה שיטרית.
צילום: דוברות המשטרה

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.