הולכות ונשלמות ההכנות לתחרות בחירת מלכת היופי של ניצולות השואה 2021 שתיערך לראשונה בירושלים

הולכות ונשלמות ההכנות לתחרות בחירת מלכת היופי של ניצולות השואה 2021 שתיערך לראשונה בירושלים

הולכות ונשלמות ההכנות לתחרות בחירת מלכת היופי של ניצולות השואה 2021 של עמותת "יד עזר לחבר" בשיתוף עם ארגון "ידידי ישראל" שתערך לראשונה מזה עשור שנים באולם הכנסים המפואר שבמתחם מוזיאון "ידידי ישראל" שאותו תרם לטובת רווחתם של ניצולי השואה הד"ר מייק אוונס מייסד המוזיאון.

הבוקר (שני, 15.11) הגיעו אל מתחם מוזיאון "ידידי ישראל" עשרת המתמודדות מתוך מאות המתמודדות ניצולות השואה שהגיעו לישורת האחרונה של התחרות. את הבוקר הן התחילו בארוחת בוקר מפנקת בבית ההארחה "ידידי ישראל" אותו השיק לאחרונה הד"ר מייק אבנס בעלות של 10 מיליון ש"ח, בית ההארחה מארח את ניצולי השואה בכל ימות השנה בחינם וללא עלות.

במהלך הבוקר הגיעו לברך את המתמודדות גם ראש העיר ירושלים לשעבר חבר הכנסת ניר ברקת, כשלצידו הד"ר מייק אוונס ומייסד ומנכ"ל עמותת יד עזר לחבר" מר שמעון סבג שאמר: "כל ניצולות השואה שהגיעו לגמר כולן יפות, כולן אמיצות וגיבורות ששרדו את תופת מחנות ההשמדה ויד הצורר הנאצי. אנחנו נדאג לפנק את ניצולות השואה ולהעלות חיוך על פניהם, ולהחזיר להן את שמחת החיים אותה הן איבדו בשואה".

לאחר החזרות על הבמה אותן הדריכה ביד רמה רוית אסף מי שהיתה מלכת היופי של ישראל לשנת 1992.

עוד במהלך היום ביקרו מתמודדות התחרות בכותל המערבי בירושלים שם נערכה להן חגיגת בת מצווה מרגשת ביותר, כשגם רב הכותל המערבי כבוד הרב שמואל רבינוביץ' נתן לכלות השמחה את מיטב הברכות. בתוך כך יש לציין כי במהלך אירוע מרגש זה לא נשארה אף עין יבשה.

צלם יוסף הריש

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.