האישה החליטה לעשות סוף ל"משטר הרודני" של בעלה, שחייב אותה להשתמש במכשירי אנדרואיד בגלל היותו עובד בכיר בגוגל

גם מנכ"ל אפל טים קוק לא יצליח לפתור את הסכסוך בין בני הזוג

מדובר בסיפור שאלמלא הוא היה מתרחש במקומותינו, היינו חושבים שמדובר במתיחת פורים. בני זוג בשנות השלושים לחייהם ניהלו אורח חיים רגיל לגמרי. הבעל עובד בגוגל, האישה בעלת השכלה אקדמית, אבל מזה מספר שנים מנהלת את משק הבית ומגדלת את שלושת ילדי הצדדים.

מאז שבני הזוג יחד – ומדובר עוד מעט בעשר שנים – הם עושים שימוש קבוע במכשירי טלפון מסוג אנדרואיד, אותם מקבל הבעל בהנחה מהחברה בהיותו בכיר בגוגל ובעיקר בגלל רצונו להיות לויאלי למקום העבודה.

האישה באמצעות עורכי הדין שרין וגדלי סולן מספרת כי מעולם בני הזוג לא הכניסו לביתם מכשיר של המתחרה אפל. לא טלפון, לא טאבלט ואפילו לא אוזניות. "הוא פשוט היה אובססיבי. בגלל שקיבל הנחה ממקום העבודה", סיפרה. "נתקעתי עם האנדרואיד בשעה שכל החברות שלי עם אייפונים".

לפני כחודש החליטה האישה שנמאס לה. "קניתי אייפון ואפילו לא טרחתי לספר לבעלי". הפיצוץ הגדול התרחש כאשר התברר לבעל שאשתו רכשה אייפון מבלי לקבל את הסכמתו. "הוא חושב שאם הוא מרוויח הרבה כסף בגוגל הוא ינהל לי את החיים", טענה בפני עורכת הדין סולן.

בדרך ליישוב סיכסוך, כפי שמתחייב, טוענת האישה כי בעלה נתקף בהתקף זעם והחל לאיים עליה. הוא דרש ממנה להחזיר את המכשיר לחנות. היא סירבה. מכאן בני הזוג הפכו לאויבים. הבעל הסלים את העימות ביניהם כשביטל את כרטיסי האשראי של אשתו ומאז הוא מסרב לדבר איתה. "גם מנכ"ל אפל טים קוק לא יצליח לפתור את הסכסוך ביננו. זהו אצלי הוא גמר" הבהירה האישה.

באמצעות עוה"ד סולן האישה הגישה לבית הדין בקשה ליישוב סכסוך, בטענה שבעלה שתלטן ומנסה לנהל לה את החיים. רכישת האייפון היה מבחינתה הקש ששבר את גב הגמל.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.