בתנועת אומ״ץ לא מוותרים! בפעם השנייה מגישים עתירה לבג״ץ בבקשה להעביר את רישום דירת השרד בניו יורק הרשומה ע״ש נתניהו לידי מדינת ישראל

יו״ר תנועת אומ״ץ, פליצ׳ה פלד צילום אומץ

יו״ר תנועת אומ״ץ, פליצ׳ה פלד ויו״ר המועצה הציבורית שליד אומ״ץ, עו״ד יצחק מינא פנו אתמול אחה״צ, יום ב׳, בפעם השנייה לבג״ץ נגד שר החוץ גבי אשכנזי, ממשלת ישראל, שר האוצר, היועץ המשפטי לממשלה וראש הממשלה בנימין נתניהו, בבקשה להתערבות מיידית בעניין העברת רישום דירת השגרירים בניו יורק
לבעלות מדינת ישראל.

בעתירה מבקשת תנועת אומ״ץ משר החוץ, גבי אשכנזי להשיב מדוע נמנע עד היום מלרשום את הדירה שנרכשה ע״י משרד החוץ על שם מדינת ישראל ומדוע לא ביטל עד היום את רישום הדירה ע״ש בנימין נתניהו.

בעבר פנתה תנועת אומ״ץ מספר פעמים למשרד החוץ, ליועמ״ש ולשר החוץ אשכנזי והצביעה על אי סדרים מהותיים לעניין רישום דירת שרד בניו יורק ששוויה 15 מיליון דולר שעדיין רשומה על שמו של נתניהו, שהיה שגריר ישראל בניו יורק לפני 33 שנה.

כל פניותיה של תנועת אומ״ץ למשרד החוץ, לפרקליטות וליועץ המשפטי לממשלה הושבו ריקם עד היום.
רק לפני מספר ימים התבשרנו כי הנהלת הבניין בשדרה החמישית בניו יורק, שבו נמצאת דירת שגרירי ישראל באו"ם, עיכבה את כניסתה של משפחת ארדן לדירה בטענה כי רק הבעלים הרשום שלה בנימין נתניהו יכול להתגורר בה.
העתירה שהוגשה הבוקר בפעם השנייה הינה עתירה מתוקנת למתן צו על תנאי וצו החלטי המורה לרשום את הדירה במנהטן על שם מדינת ישראל ולבטל את הרישום על שם בנימין נתניהו.
לעתירה צורפו המסמכים הרלבנטיים: חילופי המכתבים בין תנועת אומ״ץ ליועמ״ש ומשרד החוץ, שטר חכירת הנכס, עותק מכתב המאשר את בעלות נתניהו על הדירה ועותק משטר המניות ע״ש נתניהו.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.