בצל הקורונה ובמקום העדלאידע: ראש העיר ועובדי העירייה סיירו במסגרות השונות, חלקו הפתעות וקיימו פעילות ענפה בשכונות!

בשל הנחיות משרד הבריאות בוטלו האירועים המרכזיים לפורים בכל רחבי הארץ, בצפת החליטו ראש עיריית צפת שוקי אוחנה בצורה יצירתית במיוחד ליצור פעילות תרבות ופנאי לתושבי העיר ללא יצירת התקהלות של אלפי משתתפים במקביל: ״צפת בירת התרבות הגלילית מציעה פעילות ענפה לכל המשפחה לאורך השנה כולה״ הבהירו בעיריית צפת.

במהלך החודשים האחרונים יצרו במחלקת התרבות והאירועים של עיריית צפת תכנית ענפה בהשקעה של מאות אלפי שקלים, בשותפות עם החברה למתנסים ושירותי בריאות כללית, בין היתר דובר על מופע אש, מופעי לוליינות, שיירת עגלות מעוצבות, בובות ענק, רובוטים בגובה 3 מטרים, דוכני מזון ומופע מרכזי ששונה- תחילה דובר על מופע של אנה זק שהוחלף בשל בידוד בו שוהה הזמרת במופע של טיק טוק שואו.

לאור החמרת ההנחיות על ידי משרד הבריאות  שלושה ימים לפני האירוע הודיעו בעיריית צפת על ביטולו מתוך דאגה לשלום הציבור.

אוחנה וצוותו דאגו לייצר תכנית חלופית: חלוקת הפתעות ומתוקים בבתי הספר, מופעים מיוחדים במוסדות החינוך, פעילויות של מתנפחים, משחקי רצפה, דוכני מזון ומוסיקה חגיגית בשכונות השונות ואף ביקרו במוסדות השונים ברחבי העיר לרבות מרכז יום לקשיש. את צוות ראש העיר ליוו תלמידי קידום נוער שחילקו שוקולדים ובייגלה תרומת יוניליבר צפת.

בעירייה החליטו לקיים את הפעילות במספר אזורים באותו היום במטרה שבכל אזור ישתתפו תושבי השכונה ובכל להימנע מאירועים גדולים אלה מספר רב של אירועים קטנים שכונתיים לרווחת התושבים.

ראש עיריית צפת שוקי אוחנה ציים כי עם סיום אירועי הקורונה יקיימו בעיריית צפת אירועים ומופעים גדולים לתושבים וידאגו לפעילות ענפה לילדי העיר שהתאכזבו מביטול האירועים שתוכננו לפורים.

צילום: עיריית צפת

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.