"בעלי עושה פרשנות לכל מיני אירועים שאין ביניהם ובין המציאות דבר וחצי דבר"

פוזיציה!
פוזיציה!

הבעל: אשתי מתעללת בי, מכה וכלאה אותי בשירותים . האישה: "בעלי עושה פרשנות לכל מיני אירועים שאין ביניהם ובין המציאות דבר וחצי דבר"

בני הזוג תושבי הצפון, נשואים כבר למעלה משני עשורים. הבעל פסיכיאטר בכיר ובעל קליניקה פרטית. האישה מתעסקת בקוסמטיקה ובטיפולי לייזר בהיותה רופאה אלטרנטיבית. בתקופה האחרונה עלו יחסי בני הזוג על שרטון כתוצאה מההיעדרויות הרבות של האישה.

הבעל טוען כי אשתו הפכה לאלימה על רקע הניסיונות שלו לברר לאן היא נעדרת לעיתים עד השעות הקטנות של הלילה. "הויכוחים שלנו עולים לטונים גבוהים ולעיתים הם מסתיימים במעשה אלימות", טען בתצהיר שהגיש.

לדבריו במקרים מסוימים, היא מנסה לפייס אותו במיטה ואז לדבריו "היא אונסת אותי". עוד טען "במקרה אחד סירבתי ופשוט נכנסתי למקלחת ואשתי סגרה את הדלת מבחוץ. במשך שלוש שעות סירבה לפתוח את הדלת". לדבריו ,הוא לא יכול היה להגיב כי הילדים היו בבית וישנו בחדרים הסמוכים. עוד טוען הבעל כי אשתו מרימה עליו ידיים והוויכוחים גולשים לא מעט למהלומות. "היא סטרה לי לפחות שלוש פעמים".

האישה באמצעות עורכת הדין שרין סולן טוענת כי בעלה עושה פרשנות לאירועים מסוימים שבינם לבין המציאות אין הרבה קשר. "מעולם לא כלאתי אותו בשירותים כפי שהוא טוען. הוא טרק את הדלת והמנעול נשבר. הוא סירב שנעיר את בננו בן ה-18 שיסייע לי וכך קרה שרק אחרי שלוש שעות הוא חילץ את עצמו".

לדבריה, הדרישה של בעלה לגט אינה במקומה. היא מבקשת לחשוב על הבקשה הזו. עו"ד סולן טוענת עוד כי האישה מדגישה שמדובר בעלילה מוחלטת.

בתגובה בית הדין הטיח באישה "אם הוא מעליל למה את מסרבת לקבל ממנו גט?" עו"ד סולן אומרת כי האישה אינה מעוניינת למחוק חיים שלמים ואינה מעוניינת בחלוקת הרכוש הרב, אלא מעוניינת בפסק זמן למחשבה.

בית הדין נתן לבני הזוג חודש ימים להגיע להסכמות – ובית המשפט למשפחה ידון בפירוק השיתוף על הווילה והדירה הנוספת שבבעלותם, במועד מאוחר יותר.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.