ארגון העובדים של קק"ל התגייס למען משפחות שביתם נשרף בנוף הגליל

ארגון עובדי קק"ל העניק לשמונה משפחות שביתם נשרף בשריפה הגדולה בתולדות העיר, תווי קניה בסל 1,200 שקלים לכל אחת


ארגון העובדים הארצי של קרן קימת לישראל התגייס לסייע לשמונה משפחות מנוף הגליל שביתם נשרף במהלך השריפה הגדולה בתולדות העיר, שהתרחשה לפני כחודש. הארגון תרם לכל משפחה 1,200 בתווי קניה שהוענקו באמצעות נציגי הוועד במפגש מרגש בנוכחות ראש העיר נוף הגליל, רונן פלוט.
"הענקנו למשפחות שביתם עלה באש ונשרף לגמרי עזרה ראשונה, סיוע צנוע. הם נמצאים בתקופה לא פשוטה, ערבות הדדית היא ערך עליון בקק"ל", סיפר יו"ר ועד עובדי קק"ל, ישראל גולדשטיין, "אנחנו רוצים תמיד לעשות טוב. קק"ל זה לא רק מקום עבודה, איפה שאנחנו יכולים לעזור אנחנו שם. בתקופה כל כך מאתגרת לעם ישראל אנחנו מרגישים שאנחנו ארגון העובדים של כלל אזרחי המדינה. הלוואי ותמיד יהיה לנו כוח לעשות טוב לקהילה. עובדי קק"ל הם עובדים שרק מחכים לעזור ולסייע". המשפחות הודו בהתרגשות: "אנחנו מכירים את קק"ל כארגון שעושה פרויקטים מדהימים בכל הארץ ועכשיו התוודענו גם לטוב ליבם של העובדים בארגון".

ראש העיר נוף הגליל, רונן פלוט, הודה לארגון עובדי קק"ל על הסיוע ואמר: "מחמם את הלב לראות את ההתגייסות המדהימה של עובדי קק"ל למען משפחות שנותרו ללא קורת גג. המחווה הנדיבה היא לא רק חמצן שמסייע למשפחות בהצטיידות ראשונית, אלא גם ובעיקר מהווה השראה לתרגום הלכה למעשה של  ערך הערבות ההדדית בחברה הישראלית. בשם תושבי העיר ובשם המשפחות אני מבקש להודות מעומק הלב לכל העובדים שנתרמו ולהתגייסות של ועד העובדים".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.