אל תחמיצו: מופע ענק של עברי לידר וזהבה בן בעלות מסובסדת – 50 שקלים

פוזיציה!
פוזיציה!

המופע המיוחד בשיתוף בימות פיס, יתקיים ביום רביעי הקרוב, 5 במאי באמפיתיאטרון החדש והמפואר של נוף הגליל

לרגל פתיחת הפארק החדש, עיריית נוף הגליל מזמינה את תושביה ואת כלל תושבי האזור, ליהנות במופע מיוחד של עברי לידר וזהבה בן. המופע בשיתוף בימות פיס ומסובסד ברובו, כך שעלות הכניסה הינה סמלית בלבד ומסתכמת ב-  50 שקלים, כולל מופע לייזר עוצר נשימה. רכישת הכרטיסים מתבצעת באמצעות אתר העירייה וכן ניתן לרכוש כרטיסים במזכירות מרכז ברקוביץ', במשרדי החברה הכלכלית ובקופת "נופארק" – פארק החלומות החדש של נוף הגליל.

יצוין כי האמפיתיאטרון החדש נחשב לגדול ולמפואר בצפון ומהיפים והמושקעים בישראל. האמפי הוקם על צלע הר ביער צ'רצ'יל כשמאחוריו, כמו בתפאורה קבועה, נוף עוצר נשימה של הר תבור המתנשא במלוא הדרו. בעוד שבאמפי קיסריה הקהל יושב על בטון, באמפי של נוף הגליל הקהל יושב על כסאות מרווחים עם משענת נוחה. הבמה ענקית מותאמת לסטנדרטים הגבוהים ביותר בתחום המופעים ומעליה הוקם שר תאורה קבוע בעלות של למעלה ממיליון שקלים. מתחת לבמה הוקם מבנה רב תכליתי שכולל חדרי אומנים, אולם חזרות, משרדים ואפילו מקלחות ומטבח. האמפי עצמו נמצא בתוך מתחם נופארק –  הפארק החדש של נוף הגליל הכולל מגוון אטרקציות לבילוי שעות הפנאי ובתוכם: חי בר, פלנטריום, אגם אקולוגי, גן בוטני ועוד.

בעירייה אומרים כי המופע הוא רק יריית הפתיחה וכי המתחם החדש, הנופארק והאמפי פארק, משדרגים לאין ערוך את איכות חיי התושבים בעיר וביישובי האזור. "משפחות עם ילדים וגם מבוגרים שנאלצו עד כה לנסוע ליישובי מרוחקים על מנת לבלות באטרקציות נופש ופנאי. מעתה יוכלו להגיע למתחם אחד שיש בו הכול ולבלות בו יום שלם של הנאה וחוויות", נמסר מהעירייה.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.