אחרי 73 שנים : תרומת שיער לחולות סרטן

שולה בורכוביץ כיום עם הצמות שתרמה.צילום: נורית וינשטוק (משפחה)

מאז בת המצווה שלה מאז בת המצווה שלה שמרה שולה בורוכוביץ, המתגוררת היום בבית ההורים אחוזת בני ברית בחיפה, את הצמות שגזרה ועכשיו הן נתרמו למטרה חשובה

"מי חשב שהצמות שלי יסייעו פעם לחולי סרטן להרגיש טוב יותר?" אמרה שולה בורוכוביץ בת ה- 85, דיירת בית ההורים "אחוזת בני ברית" שבאחוזה בחיפה, כאשר תרמה את שתי הצמות לטובת ילדים חולי סרטן.

שולה שגזרה את שתי הצמות היפות שלה לקראת חגיגת בת המצווה , השאירה אותן בידיה האמונות של אמא ששמרה עליהן מכל משמר עד ששולה גדלה ואז הן חזרו לרשותה.

"כל השנים שמרתי על הצמות כמזכרת מילדותי. הן עברו איתי ממקום למקום וגם כשהגעתי לבית ההורים של בני ברית הבאתי אותם יחד איתי" מספרת שולה, שלוקחת חלק פעיל בכל הפעילות של בית ההורים.

כאשר שמעה באחרונה על עמותת זכרון מנחם  אוספת באמצעות מספרה ניידת תרומת שיער לילדים חולי סרטן, החליטה שולה כי הגיע הזמן להיפרד ממזכרת הילדות שלה. היא ניגשה למגרה שבה שמרה את שתי הצמות, הוציאה אותן  ושלחה את שתי הצמות לזכרון מנחם כתרומה.

"אני שמחה שמעכשיו יהיה לצמות שלי  שימוש מועיל יותר מאשר סתם מזכרת. עכשיו הן ישמשו ליצור פאות עבור חולות סרטן אמרה שולה בורוכוביץ

צילום: נורית וינשטוק (משפחה)

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.