אומץ תאמץ הגשת בג"ץ על אי הסדרת רישום דירת שרד בניו יורק הרשומה ע״ש נתניהו

יו״ר תנועת אומ״ץ, פליצ׳ה פלד צילום אומץ

יו״ר תנועת אומ״ץ, פליצ׳ה פלד ויו״ר המועצה הציבורית שליד אומ״ץ, עו״ד יצחק מינא, פנו בשבוע שעבר, יום ד׳, לשר החוץ, גבי אשכנזי, בבקשה להתערבותו המידית בעניין אי סדרים מהותיים לעניין רישום דירת שרד בניו יורק ששוויה 15 מיליון דולר שעדיין רשומה על שמו של נתניהו, שהיה שגריר ישראל בניו יורק לפני 33 שנה.

כל פניותיה של תנועת אומ״ץ  למשרד החוץ, לפרקליטות וליועץ המשפטי לממשלה הושבו ריקם עד היום.

בתנועת אומ״ץ מבקשים לבחון כיצד הדירה נרשמה על שמו של שגריר ישראלי כאשר מעולם לא נרשמה דירה כלשהי בעולם על שמו של שגריר אלא רק על שמה של המדינה שהיא הבעלים של הדירה.

יו״ר המועצה הציבורית שליד אומ״ץ, עו״ד יצחק מינא . צילום אומץ

דירת השרד בניו יורק שנמצאת בשדרה החמישית, נרשמה על שמו של נתניהו והיא רשומה על שמו עד היום מבלי שמשרד החוץ פעל והצליח להביא את החזרת הדירה על שם המדינה.

אומ״ץ מבקשת את התערבותו האישית של שר החוץ, גבי אשכנזי, על מנת למצוא את הפתרון האולטימטיבי לסוגיה זו.  במידה והנושא לא ייפתר, מתכוונת תנועת אומ״ץ לפנות בעתירה לבית המשפט העליון על מנת לשים קץ להתנהלות לקויה זו של משרד החוץ.

נתניהו תחת זכוכית מגדלת . צילום אתר פוזיציה

אומ״ץ העבירה לשר החוץ את כל פניותיה בעבר להסדרת הנושא. העתקים הועברו לשר המשפטים אבי ניסנקורן, היועמ״ש, הד״ר אביחי מנדלבליט, פרקליטות המדינה ומנכ״ל משרד החוץ. כמו כן פועלת תנועת אומ״ץ למען צדק חברתי ומשפטי.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.