אומץ מבקשת להגן על שופטי ישראל

צילום פוזיציה

תנועת אומ״ץ דורשת לחזק את שלטון החוק, להגן על מערכת אכיפת החוק ובעיקר
להגן על השופטים ובתי המשפט

יו״ר תנועת אומ״ץ, פליצ׳ה פלד ועו״ד יצחק מינא, יו״ר המעצה הציבורית שליד אומ״ץ פנו לפני החג לשר המשפטים אבי ניסנקורן, למבקר המדינה מתניהו אנגלמן, היועץ המשפטי לממשלה ד״ר אביחי מנדלבליט, לועדה לחוק ומשפט וליועץ המשפטי של הכנסת עו״ד ינון, בדרישה להפסיק את ההתקפות חסרות הרסן על מערכת אכיפת החוק ע״י פוליטיקאים.

בפנייתם לגורמי החוק כותבים ראשי אומ״ץ: ״ לאחרונה בעקבות משפטו של מר בנימין נתניהו, נשמעים קולות צורמים של פוליטיקאים בהתקפות שלוחות רסן נגד שלטון החוק, תוך הכפשת היועץ המשפטי לממשלה, המשטרה וגורמי החקירה. חמור מכל, אנו עדים להשתלחות ופגיעה ברגל גסה בבתי המשפט, בשופטים ובערכים המקודשים של בתי המשפט״.

עוד מבקשים בכירי תנועת אומ״ץ מהמכותבים לפעול לאלתר לחיזוק שלטון החוק, להגנה על מערכת האכיפה ובעיקר הגנה על שופטים ובתי משפט. בתנועת אומ״ץ מביעים חשש חלילה מפגיעה ואיומים בכל העוסקים במערכת המשפט והאכיפה חלילה כתוצאה מהתקפות על מערכות אלה.

תנועת אומ״ץ מבקשת לגנות לאלתר כל פגיעה כזו ולדרוש מידית את הפסקת ההסתה הפרועה נגד בתי המשפט והשופטים ולקבוע כי אלה המנסים לפגוע במערכת המשפט והאכיפה יועמדו לדין ויענשו בהתאם.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.