ח"כ שמולי בבית האבות בחיפה

ח"כ איציק שמולי בבית האבות הספרדי בחיפה: "הלוואי שמה שאתם עושים במישור המקומי היה נעשה במישור הלאומי". נפגש עם הנהלת העדה הספרדית ועם מבקרי מרכז היום

ח"כ איציק שמולי ממפלגת העבודה –גשר הגיע לבית האבות של העדה היהודית הספרדית בחיפה, למפגש מרגש עם  ההנהלה ומבקרי מרכז היום.

ח"כ שמולי, הידוע כמי שדואג בכנסת לאזרחים הוותיקים ולניצולי השואה בישראל, נפגש תחילה עם נציגי העדה היהודית הספרדית וביניהם חבר הועד יוסי אזרי שהוא גם יו"ר מרכז היום וכן עם ירון רז, מנכ"ל בית האבות הספרדי, שהוא אחד מבתי האבות הגדולים והמתקדמים בארץ ושמע מהם סקירה מקיפה על הפעילות הברוכה של ועד העדה בקרב תושבי חיפה  בתחומי חינוך ורווחה ועל העשייה הפורייה בבית האבות שיישם תוכניות חדשניות לטיפול בקשישים המהווים דוגמה למוסדות אחרים בארץ.

" הלוואי שמה שאתם עושים במישור המקומי בצורה כל כך מוצלחת היה נעשה גם במישור הלאומי" אמר ח"כ איציק שמולי לאנשי העדה היהודית הספרדית ובית האבות והוסיף "אתם ראויים לכל שבח והוקרה".

לאחר שסייר במחלקות בית האבות וראה מקרוב את עבודת צוותי האחיות והמטפלות ואת הפעילות התרבותית הנרחבת, הגיע ח"כ שמולי למפגש עם עשרות מבקרי מרכז היום הפוקדים את המקום . יו"ר מרכז היום יוסי אזרי סקר בפני האורח את הפעילות של מרכז היום אליו מגיעים המבקרים בהסעות מדי יום וזוכים לארוחות חמות בצד פעילות תרבותית וחברתית מגוונת.

ח"כ  איצק שמולי נשא דברים לפני באי מרכז היום והבטיח להם כי ימשיך לפעול למען האזרחים הוותיקים על מנת שיוכלו להזדקן בכבוד הראוי להם. דבריו זכו לתשואות של הנוכחים שאיחלו לו הצלחה בהמשך דרכו בכנסת.

מצורף צילום מהביקור במרכז היום.

 

 

 

 

Virus-free. www.avg.com

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.