תומר שמגר, אייל שלף, ארנון דגן ושחר צוברי הם הזוכים בתחרות האקסטרים בגלישת רוח, "הסטורם ריידר" שנערכה היום בחיפה

תחרות האקסטרים בגלישת רוח, "הסטורם ריידר" שנערכה היום בחיפה

הבוקר בשעה 08:00 יצאה לדרך, לאחר קרוב לעשור מאז שנערכה בפעם האחרונה בשנת 2013, תחרות האקסטרים בגלישת רוח בגלים גבוהים, ה"סטורם ריידר", בהשתתפות עשרות גולשי רוח וקייט מכל רחבי הארץ, בתנאי מזג אוויר קיצוניים של גלים בגובה של 6 מטרים ורוח שהגיעה למהירות של 100 קמ"ש!

בקרוב תחל עיריית חיפה בהקמה של מרכז ימי קהילתי בחוף הגולשים, בו נערכה היום התחרות, שייפתח לציבור באביב 2022

בתחרות ה"סטורם ריידר" שהתקיימה היום (ד') בחיפה זכו הגולשים: תומר שמגר – במקום הראשון, אייל שלף – במקום השני, ארנון דגן – במקום השלישי ושחר צוברי – במקום הרביעי.

"סטורם ריידר" היא התחרות היחידה בארץ של גלישת רוח בגלים גבוהים. בתחרות שנערכה היום התמודדו הגולשים עם גלים בגובה של 6 מטרים ורוח עזה במהירות של כ-100 קמ"ש!

התחרות התקיימה ביוזמת "רשות הים" של עיריית חיפה והאחים, הגולשים החיפאיים, ארנון ואורי דגן.

בתחרות שנערכה היום החל משעות הבוקר המוקדמות, השתתפו עשרות גולשי רוח וקייט סרפינג מכל רחבי הארץ, שהתחרו ביניהם על ביצוע הגלישה הטוב ביותר, תוך שהם משלבים ביצועים אקרובטיים, עם קפיצות ענק וסלטות עד לגובה של 20 מטר באוויר, בהן הגל משמש להם כמעין מקפצה מתגלגלת.

חוף הגולשים בשכונת בת גלים נחשב לחוף ייחודי בארץ ובין המקומות הטובים בעולם לגלישת רוח. שילוב של מדף יבשת רדוד היוצר גלים גבוהים הנשברים הרחק מהחוף, האצת הרוח כתוצאה מקירבת ראש הכרמל לים וכיוון החוף יוצא הדופן ביחס לצפון, מהווים מוקד משיכה לגולשים מכל הארץ.

בקרוב תחל עיריית חיפה בהקמה של מרכז ימי קהילתי בחוף הגולשים, אשר ייפתח לציבור באביב 2022. במרכז, שינוהל ע"י "רשות הים" של עיריית חיפה, יפעל מרכז גלישה, מועדון צלילה, חנות לציוד ימי ובית קפה.

יוחאי פלצור, מנהל רשות הים בעיריית חיפה: "התחרות מתקיימת בתנאי ים ומזג אוויר קיצוניים, שמבטיחים להביא את הגולשים לביצועים מדהימים בחוף הגולשים בשכונת בת גלים בחיפה, שהוא מוקד גלישת רוח וקייט ברמה בינלאומית".

אורי דגן, מיוזמי ומפיקי התחרות: "אירוע ה- STORM RIDER נולד מתוך רצון לקדם את ספורט הגלישה בארץ ולסמן את חוף בת-גלים בחיפה על המפה, כאחד האתרים החזקים והנחשקים בעולם לתחרויות בענף. לקהל המשוגע לעניין מובטחת חוויית אקסטרים עוצמתית".

קרדיט צילומים: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.