שלושה אירועי ספרות מוזיקליים יערכו לרגל שבוע הספר העברי בחיפה ויכללו ערבי שירה וזמר ביוזמת המחלקה לספריות בעיריית חיפה ובתמיכת משרד התרבות והספורט:

פוזיציה!
פוזיציה!

ביום שני [13/6] בשעה 20:00 בבית נגלר שבקריית חיים: "ערב שירי שושנה דמארי", יתקיים . הרכב נשי מיוחד במחווה מרגשת לקולה של תקופה ולקולה של ענקית הזמר -שושנה דמארי. ההרכב הכולל את קרני פוסטל, ורד פיקר, גליה חי, אולה שור סלקטר, רז שמואלי, רוני וגנר, סלעית להב ושני שביט, יבצע את להיטיה הגדולים של דמארי בעיבודים חדשים. בין השירים: היו לילות, לילה לילה, הן אפשר, כלניות, מגדלור ועוד.

ביום שלישי [14/6] בשעה 20:00 בבית אבא חושי "גבירות הרמבטיקו היווני" הזמרת היווניה הנודעת קטרינה צירידאו ולהקתה למופע אחד בישראל מנחה ומספר: יוסי אלפי. מופע מיוחד על כוכבות הזמר היהודיות ביוון: רוזה אשכנזי, סטלה חסקל, עמליה ואקה ועוד. ערב של מוסיקה יוונית במיטבה, לצד הסיפורים המרתקים על המאבק ההישרדותי של הזמרות היהודיות ביוון.

ביום שני ה – [26/6] בבית יד לבנים: "ארבעה סיפורים ופסנתר".גיל שוחט מהמוזיקאים המשפיעים והמצליחים בישראל ואשכול נבו מהסופרים הבולטים והאהובים, חוברים למופע ראשון מסוגו. ארבעה סיפורי אהבה חדשים של אשכול, בדיאלוג בימתי כובש ומפתיע עם מוזיקה שהולחנה במיוחד עבור הסיפורים, על ידי גיל.
עוד ישתתף במופע הכנר הבינלאומי – אייל קלס.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.