קיץ מפוסל בנוף הגליל

פסטיבל פיסול בנוף הגליל
פסטיבל פיסול בנוף הגליל

 פסטיבל בינלאומי לפיסול יתקיים בין התאריכים 7-25 באוגוסט בנופארק 

עשרה אומנים ממדינות שונות בעולם יגיעו בין התאריכים 7-25 באוגוסט לנופארק ולעיניהם של קהל המבקרים יעצבו גינת פסלים חדשה ב"נוף האהבה". עיריית נוף הגליל תארח לראשונה פסטיבל בינלאומי לפיסול חוצות בהשתתפות אמנים מכל העולם אשר יפסלו את יצירותיהם בנופארק – הפארק העירוני החדש.
כל היצירות יוצבו לצמיתות בגינת פסלים חדשה להנאת התושבים. "לא צריך לנסוע למוזיאון – האמנות מגיעה עד אלינו", אמר ראש העיר רונן פלוט, וציין שהאומנים יפסלו את פסלי אבן במתחם פתוח לעיני הקהל כך שהתושבים יוכלו לצפות בהם ובתהליך היצירה.

פסטיבל פיסול הבינלאומי שהתארח בעבר בערים שונות בישראל מגיע לראשונה לנוף הגליל. הנושא המרכזי הנבחר הוא "בנוף האהבה" והאומנים יקבלו יד חופשית ליצור פסלים המבטאים נושא זה באמצעות פסלי אבן. הפסטיבל יתקיים בין התאריכים 7-25 באוגוסט  ויאפשר לתושבים הצצה נדירה לתהליכי התהוותן של היצירות וכן לייצר  היכרות בלתי אמצעית עם אומנים מחו"ל. "לראות גוש אבן במשקל רב הופך ליצירת אומנות המשתלבת בנוף זאת חוויה בלתי רגילה. המבקרים יוכלו לשאול שאלות ולעמוד מקרוב על עבודתו של הפסל ולהתרשם מעשייתו", נמסר מהעירייה וצוין כי גן הפסלים שיעוצב בפסטיבל יצטרף לגן המוזיקלי, הגן הבוטני והגן הספורטיבי הפתוחים לקהל מבקרי נופארק.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.