צעצועים לטיפול בקורונה

עובדת סוציאלית מחמ"ל קורונה של כללית דאגה להביא משחקים וצעצועים לילדי משפחה שנקלעה למצוקה במהלך אישפוז ממושך במלון

עו"ס אוסנת ברזילי טוך מצוות מכון התפתחות הילד בקרית שמריהו, איישה בשבועות האחרונים גם את חמ"ל מחלקת הקורונה בקהילה, שכלל צוות רב מקצועי של רופאים, אחיות, אנשי מינהל ועובדות סוציאליות. כל  מי שהוכנס לבידוד או חלה והוחלט שניתן לאשפזו בקהילה – אם בבית ואם במלון זכה, בצד הליווי הרפואי מרחוק, גם לשיחת טלפון יזומה של עובדת סוציאלית מכללית ובמהלך תקופת האישפוז היו העובדות הסוציאליות זמינות למאושפזי הקהילה בכל עת כשהתעוררו מצוקות נפשיות, משפחתיות, חברתיות ואחרות. לא אחת נדרשה מהן התגייסות ליוזמה החורגת משיחה טיפולית ומתחום עיסוקן המקצועי בימי שיגרה.

כך למשל, בשיחה של עו"ס אסנת ברזילי טוך עם אם ששהתה במלון עם ילדיה תיארה האם קושי גדול בהעסקת הילדים לאחר שבנוסף לניתוק מהבית והצפיפות הרבה בחדר, נותקה הטלויזיה במלון וכתוצאה מכך, היא התקשתה עוד יותר להעסיק את הילדים, בגילאים שונים. היא שידרה מצוקה של ממש ועו"ס אוסנת, שהייתה עמה כל העת בקשר, נרתמה לסייע בהבאת משחקים וצעצועים. היא חברה לעו"ס יעל דותן מהעמותה לילדים בסיכון, יחד הן אספו שפע של משחקים וצעצועים ואסנת הגיעה למלון ומסרה עבור המשפחה את הצעצועים.

האם אסירת התודה ציינה שהיוזמה הזו לא רק סייעה לה מאוד בהעסקת הילדים, מה עוד, היא הוסיפה בהערכה שאסנת הקפידה על התאמת המשחקים לגילאים השונים, אלא בעיקר התרגשה מהמחווה והתחושה שעו"ס מכללית, שכל ההיכרות ביניהן היא במספר שיחות טלפון, היתה קשובה למצוקה שלה ועשתה הכול כדי להקל על המשפחה.

רצ"ב צילום: דוברות כללית

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.