פסטיבל 'אביב FEST' בנהריה!

פסטיבל אביב בנהריה
פסטיבל אביב בנהריה

הבוקר (יום א׳) נפתח פסטיבל ססגוני של צילום ותיאטרון לכל המשפחה שיתקיים לאורך כל ימי חול המועד בנהריה עם שלל פעילויות. תערוכת הצילום הבינלאומית PHOTO ISRAEL, מופעי תרבות ויצירה, מתחם מתנפחים, פעילות חג מיוחדת בגן הבוטני ועוד המון הפתעות!

תושבים ואורחים מכל רחבי הארץ הגיעו מאז שעות הבוקר ליהנות מ'אביב fest' פסטיבל חול המועד בנהריה.
תערוכת הצילום הבינלאומית PHOTO ISRAEL נפתחה רשמית הבוקר וכוללת 300 מטר של צילומים בינלאומיים, לצד מתחם שייוחד לעבודתם של צלמים מקומיים מנהריה. התערוכה תימשך ברצף עד ה-1.5.22 ובמהלך חול המועד מתקיימים במקום סיורים מודרכים לכל המשפחה.

בפארק הגלגיליות המחודש בכניסה לטיילת, יפעל מדי יום מתחם מתנפחים לילדים, באמפי געתון הוותיק הממוקם בחלקו המערבי של רחובה הראשי של נהריה, מתקיימים לאורך חול המועד הצגות יומיות לילדים: היום הוצגה ההצגה 'עוץ לי גוץ לי' ומחר 'בעקבות כוכבי הקסם'.
לצד זאת פועל מתחם משחקים, סדנאות והפעלות לכל המשפחה.

בגן הבוטני בשכונת רסקו בעיר, נהנים הבאים מפעילות לאורך כל ימי חול המועד הצגות לילדים: 'איילת מטיילת' ו'שלושה פרפרים', סדנאות יצירה והפעלות, יריד אספנות וינטג' – ׳פשפשים בגן׳, מתחם ילדים 'עושים שוק' ומסיבת 'טיק טוק'.
המבוגרים והילדים מנצלים גם את מזג האוויר האביבי לסיור בשבילי הגן בין הצמחים הצבעוניים לבעלי החיים ונהנים גם ממתחם בתי העץ החדש שנפתח בחודש האחרון.

במהלך חול המועד מתקיימים סיורים באתר הביזנטי הממוקם סמוך לבית הספר כצנלסון. במקום ישנה רצפת פסיפס שנפרסת על שטח של כ-500 מ"ר אליה נהגו להגיע עולי רגל ותיירים בתקופה הביזנטית לפני כ-1400 בשיתוף פעולה בין רשות העתיקות, עיריית נהריה, קבוצת מורי דרך ותושבים נהריינים ותושבים המלווים את סיפור האתר הביזנטי שנים רבות, הוחלט לשפץ ולחדש את המבנה בתוכו היא נמצאת ולהכשירו לביקורי הקהל הרחב לאורך השנה.

פרטים נוספים על הפעילות בחול המועד פסח בעיר נהריה ניתן למצוא באתר העירייה, בדף הפייסבוק, בעמוד האינסטגרם ובמוקד השירות העירוני 106 מכל טלפון.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.