נופש בהרצליה – רק 15 דקות נסיעה מהמרכז

צילום: depositphotos

הגיע הזמן שתצאו לחופשה, אתם בטח מתלבטים האם לנפוש בצפון הארץ, או דווקא לנסות את הדרום הפעם… למה שלא תגיעו לעמק השווה ותבחרו בנופש במרכז הארץ! הרצליה היא אחת הערים התיירותיות ביותר בקרב תיירי פנים בארץ. תתפלאו לגלות שגם תושבי המרכז בוחרים לנפוש במרכז הארץ – בהרצליה!

מלונות בהרצליה – גישה שונה

מלונות אשר נמצאים בצפון הארץ או בדרום הארץ מתבססים בעיקר על נופי הטבע הנמצאים בקרבת המלונות. עם זאת, מלונות בהרצליה מתבססים על עוד פרמטר. כן, יש מרינה מהפנטת באזור מלונות בהרצליה, תלוי באיזה מלון בחרתם. מלבד למרינה, מלונות בהרצליה מתבססים על יוקרתיות ועל חווית האירוח הטובה ביותר שתחוו. מלונות בהרצליה תופסים את גישתם של מלונות בחוץ לארץ בערים הגדולות כמו ניו יורק או ערים אירופאיות אחרות. האוכל נמצא ברמה הגבוהה ביותר, שפים מובילים מחזיקים במטבחי המלון. המלונות מתאימים בעיקר לזוגות צעירים ובוגרים, אך גם למשפחות. הרצליה עצמה מלאה באטרקציות עירוניות וימיות. אם בכל זאת אתם מעוניינים לצאת לטיול בטבע, לא רחוק מהרצליה תוכלו לגלות שטחים מדהימים בהם יהיו גם טיולי ג'יפים וגם מסלולי הליכה מאתגרים. 

מה המחירים של מלונות בהרצליה?

נופשים במרכז הארץ יהיו יקרים יותר מאשר נופשים בצפון או דרום הארץ, עניין של ביקוש והיצע. עם זאת, כאשר אנו מסתכלים באופן כולל על כל ההוצאות של טיסות (אילת), נסיעות (במקרה בו אתם לא גרים במרכז), ניתן יהיה לראות כי פער המחירים די מצטמצם. כמובן, יש השפעה ישירה על המחיר לפי בחירת המלון, אנו מאמינים כי אם אתם כבר בוחרים לצאת לנופש, עשו את זה בגדול. 

המלצתנו היא להזמין אונליין מספר חודשים או שבועות מראש, ככה תוכלו לחסוך מאות שקלים על שהות במלון. כמו כן, המחיר מושפע מהתאריך בו תרצו להגיע, בין אם מדובר על תקופות החגים או הקיץ, ובין אם מדובר על סוף השבוע לעומת אמצע שבוע. הזמנה אונליין תציג בפניכם את כל המחירים והדילים הכי משתלמים עבורכם.

2 יתרונות בולטים של נופש במרכז הארץ

  1. רחוק מהעין קרוב אל הלב – הורים צעירים רבים בוחרים לצאת לנופש במרכז הארץ בכדי להיות זמינים לכל מקרה בו יצטרכו לחזור הביתה לילדים. נופש במרכז תורם לרוגע של אותם הורים, לעצם הידיעה שהם יכולים בכל רגע לקחת את הרכב ותוך 15 דקות להגיע לילדים עליהם הבייביסיטר שומרת.
  2. מקום לבילויים – אי אפשר להשוות בין חיי הלילה שיש במרכז הארץ ובין יתר המקומות בארץ. כאשר אתם נופשים בהרצליה אתם נמצאים במרכז העניינים, הרצליה עצמה מלאה בחיי לילה תוססים, ואם זה לא מספיק לכם תוכלו להגיע לתל אביב ברכב או תחבורה ציבורית תוך 20 דקות נסיעה במקרה קיצוני. כעת מה שנותר לכם הוא רק לבחור את המלון המשתלם ביותר. 
Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.