נהריה: חוגגים עצמאות 74 למדינת ישראל

אנה זק
צילומים: יח״צ

השנה חוגגים בעיר הצפונית בלי זיקוקים, אבל עם במת מופעים מקדימה לילדים לצד במה מרכזית עם ישי ריבו, רן דנקר, אנה זק וההרכב הישראלי 'אסטרל פרוג'קשן' יופיעו בערב החג. למחרת פסטיבל ישראל מקומי עם מיטב הלהקות וההרכבים הנהריינים, פארק הנינג'ה החדש ייפתח בטיילת המזח, חניון צה"ל וכמובן מטס חיל האוויר המסורתי שיחלוף בשמי העיר. חג שמח!

בערב יום העצמאות (יום רביעי) עם סיומו של יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה יועלה הדגל בכיכר העירייה לראש התורן וייפתחו האירועים בבמת ילדים עם צ'יקולולו ואן B. בנהריה השנה מתחשבים בילדים, בהלומי הקרב ובבעלי החיים וגם שומרים על הסביבה ולכן לא יתקיים מופע זיקוקים. הבמה המרכזית בצומת הרחובות ויצמן-שדרות הגעתון תיפתח בשעה 21:15 עם מופעים של ישי ריבו, רן דנקר, אנה זק וההרכב הישראלי 'אסטרל פרוג'קשן.

שדרות הגעתון ייסגרו לתנועת כלי רכב בשעות הצהריים ומלפנות בוקר גם רחוב ויצמן בשני מקטעים: המייסדים-הגעתון ובהמשך סולד-הגעתון. הכבישים ייפתחו באופן הדרגתי לאחר סיום האירועים. לאורך השדרה הראשית יפעלו דוכנים צבעוניים וחגיגיים מהם יוכל ליהנות קהל המבקרים.

למחרת, יום חמישי, יום העצמאות החל מהשעה 10:00 יופיעו על הבמה בטיילת המזח המתחדשת להקות והרכבים נהריינים ובהם: להקת 'מקצבים', הלהקות הייצוגיות של מתנ"ס נהריה: 'צעירי נהריה' ו'קולות נהריה', להקת הזמר 'קולות עמל', המרכז לאומנויות הבמה- תחום המחול בהנהלת שרון ואזן-אזולאי, 'הסטודיו לריקוד, העצמה והגשמה' מייסודה וניהולה של לירון גאון, חבורת הזמר 'גברים בשחור' וחבורת הזמר ה'נהריינים'.

הקהל יוכל ליהנות מפארק הנינג'ה החדש בטיילת המזח שייפתח ביום העצמאות באופן רשמי לציבור ומבילוי במתקני פארק הגלגיליות הסמוך. בחניון הטיילת תוצג לקהל הרחב כבר מהשעה 08:30 תערוכת צה"ל ומטס חיל האוויר צפוי לעבור מעל נהריה במהלך החג, השעות המדויקות יופיעו באתר חיל האוויר.

״אחרי שנתיים חוזרים לחגוג יום העצמאות במתכונת מוכרת ורגילה. השנה הוחלט לא לקיים זיקוקים אבל חגיגות העצמאות יהיו מדהימות גם בלעדיהם", ציין ראש עיריית נהריה, רונן מרלי.
״אני מזמין את כולם להגיע ולחגוג בערב לאורך שדרות הגעתון ולמחרת בטיילת המדהימה שלנו עם הרכבים מקומיים, פארק הנינג'ה, חניון צה"ל, מטס חיל האוויר ופעילות חגיגית לכל המשפחה", הוסיף מרלי.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

לקריאה נוספת

פייסבוק

אינסטגרם

טוויטר