להכיר את ארץ ישראל בדרך המהנה ביותר שיש

טיול אימהות

עשרות אימהות ואבות משכונות מצוקה נהנו מטיול מושקע בגליל

קבוצת המטיילים כללה גם עולים חדשים ואימהות יחידניות ∙ הטיול שארגנה ועדת החינוך של העדה היהודית הספרדית כלל שלל חוויות מעניינות  אחת המשתתפות ביום המיוחד הודתה לצוות בהתרגשות: "אנחנו מחכות כבר לטיול הבא"

טיול באתרים היפים של ארץ ישראל, ובפרט באזור הגליל שגדוש בקסם ייחודי, הוא דרך מצוינת להכיר את המקום שאנחנו חיים בו, ולהעמיק את החיבור אליו. טיול מושקע הוא גם דרך מצוינת לצאת מהשגרה הלא פשוטה ולמלא את המצברים באנרגיות חיוביות. יום הטיול בגליל שארגנה ועדת החינוך של העדה היהודית הספרדית בחיפה ענה על כל הציפיות, ואף התעלה עליהן. העדות הטובה ביותר לכך היא ההתרגשות הרבה של המטיילים והמטיילות – קבוצה של כ-40 אימהות ואבות משכונות מצוקה בעיר – והכרת התודה בסוף היום: "רציתי להודות מכל ליבי על הטיול היפהפה", כתבה אחת האימהות בשם כל הקבוצה, "תבורכו על הנתינה הרבה לקהילה".

על תכנון והפקת הטיול המשמח הופקדו יו"ר ועדת החינוך, עו"ד בתיה חיימוב רומן, לימור דהן ושפרה ענתבי. צוות המרכז הקהילתי "הורים במרכז" נרתם גם הוא וסייע במלאכה. הטיול הקיצי כלל סיור בנקרות מרהיבות העין בראש הנקרה, מסלול הליכה מהנה בנחל עין חרדלית שהוא אחד מערוצי נחל כזיב, ארוחת בוקר בחורשת אקליפטוסים וארוחת צהריים מפנקת במסעדה בשלומי.

ההתרגשות הרבה ניכרה לאורך כל היום, הן אצל צוות העדה היהודית הספרדית והן בקרב המטיילים והמטיילות. הקבוצה כללה גם עולים חדשים, שעבורם זו הייתה הזדמנות להיחשף ליופיו של הגליל ולחזק את הזיקה לארץ ישראל. לא פלא שאחת האימהות הכריזה בסוף היום: "ציפינו כל השנה לטיול ואנחנו כבר מחכות לטיול הבא!"

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.