חוגגים 'קיץ של העולמות' בנהריה

צילומים: עיריית נהריה ערב ריקודי שנות ה-60

ממשיכים ליהנות עם מיטב המופעים והאירועים לילדים, נוער ומבוגרים בנהריה וצפוי עוד קיץ עמוס בפעילות תרבותית לכל המשפחה. פרט לאירועים בטיילת ובגעתון מתקיימים אירועי ערב לנערים ובני נוער במרכזים הקהילתיים ברחבי העיר

נהריה ממשיכה לחגוג את הקיץ עם שלל מופעים ואירועים לכל המשפחה. השבוע התחדש מיזם 'שנות הקסם' ריקודי שנות ה-60 לצד להיטים מכל העשורים באמפי געתון הוותיק בהנחיית אלי לב וחברים שיופיעו במקום מדי יום שני החל מ-20:30. בימי רביעי מתקיימת ההרקדה העירונית עם המרקיד חיים מילשטיין- לילדים החל מהשעה 19:30 ולמבוגרים החל מ-20:30 בטיילת המזח. מחר, יום חמישי יתקיים מופע 'אמפיטף' נוסף והפעם – 'הגברת שין שין', מופע מוזיקלי לכל המשפחה באמפי געתון החל מ-18:30. ועוד מחר- ערב קסום נוסף של 'נייט מרקט' והפעם על במת הנחל יופיעו 'עודד פז והקסדות' עם מיטב הלהיטים של תוכנית הטלוויזיה המוכרת 'פיג'מות'. המופע יהיה חלק מערב נוסף בו הופך הגעתון החל מ-19:00 למדרחוב ססגוני עם אמני רחוב ודמויות שטח, יריד דוכני אומנות ויצירה ייחודיים. המתנ"ס הנוסע יגיע למתחם, עם משחקי ענק לילדים ולכל המשפחה, לינוי זוהר גיאגו והלהקה יופיעו על הבמה עם להיטי רוק, פאנק וג'אז ולאחר מכן בשעה 21:00 המופע של עודד פז, את הערב יחתום D.j תומר גנון.

בהמשך חודש יולי צפויים מופעים נוספים בבמת טיילת המזח החדשה עם בועז שרעבי, שימי תבורי ומרגול לצד תוכנית מקסימה של פסטיבלים עם מיטב האומנים בטיילת במהלך חודש אוגוסט.

יחידת הנוער העירונית והמרכזים הקהילתיים, החלו השבוע את פעילות הקיץ לנערים ובני נוער עם מופע סטנד-אפ קורע מצחוק של יוסי גבני, סדנת נגרות D.I.Y, ערב נוער במועדון האקזיט, פעילויות במועדון התוצרת בכיכר העירייה. היום, יום רביעי, יתקיים ערב ברייקדאנס וג'אם במתחם הסקייטפארק המדהים בטיילת. בהמשך הקיץ צפויים מופעים נוספים של המנטליסט הנהרייני נבו אבוטבול, הסטנדאפיסטים גיורא זינגר, ושאול בדישי, מפגש עם יובל שמלא, סדנות אומן עם דניאל ליטמן ויובל סגל, פעילות AIR BRUSH, לייזר טאג, סדנאות סושי ושוקולד, מסיבת פול מון ועוד הרבה הפתעות. רישום לפעילויות ופרטים נוספים ניתן למצוא באתרים של המרכזים הקהילתיים נהריה ויחידת הנוער נהריה.

צילומים: עיריית נהריה
׳נייט מרקט׳ בשדרות הגעתון
מופע סטנד-אפ לנוער
ערב ריקודי שנות ה-60
הרקדה עירונית בטיילת

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.