תחרות מלכת היופי לניצולות שואה לשנת 2021 תתקיים מחר (יום שלישי) בשעה 17:30 במוזיאון ידידי ישראל בירושלים

מלכת היופי לניצולות השואה


עמותת יד עזר לחבר מקיימת מזה מספר שנים את תחרות "מלכות היופי של ניצולות השואה" כאשר התחרות האחרונה התקיימה בשנת 2018 ובשל מגיפת הקורונה לא התקיימה תחרות זו מאז.
השנה הוחלט לקיים את התחרות בצורה מצומצמת אך גם בשידור חי און ליין באולם מוזיאון ידידי ישראל בירושלים שפועל רבות לניצולי השואה בארץ ואף נותן במה לסיפורי הגבורה של חסידי אומות עולם וגיבורים שסייעו ליהודים בתקופת השואה .
מבין מאות מועמדות נבחרו 10 מתמודדות סופיות שיגיעו ביום שלישי, 16 בנובמבר למתחם מוזיאון ידידי ישראל. במהלך היום, החל מהשעה 10:00, יאופרו ויתפנקו על ידי צוות מאפרים, סטייליסטים וספרים מקצועיים שמתנדבים כדי להכין את המתמודדות לתחרות. ניתן יהיה לראיין את המתמודדות .
התחרות השנה תהיה מרשימה ומרגשת מאד ותערך בהשתתפות ניצולי שואה, אמנים, שגרירים וקונסולים ותשודר גם און ליין בארץ ולעשרות מיליוני צופים ברחבי העולם.
על הנחיית הטקס הופקדה הדוגמנית הבינלאומית ומנחת הטלויזיה מורן אטיאס , כשלצידה על הבמה *ננסי ברנדס *שמתנדב כבר שנים בעמותת יד עזר לחבר.
בין שופטות התחרות השנה יהיו: נציגת הדור השני לשואה לאה שנירר, בת לאם מתאומי מנגלה שפועלת בכל העולם לפעילויות זכרון השואה. הדוגמנית, מלכת היופי של ישראל לשנת 1992 רווית אסף שהיום גם אשת העסקים, בעלת רשת בתי הספר למקצועות היופי, מפיקת האירועים אירית רחמים, 8תמר האוזנר רווה* – יו"ר חברת החדשות 12, פנינה רוזנבלום, נטלי דדון , אשת העסקים רות לבייב יליזרוב , נועה כוכבא – מלכת היופי של ישראל לשנת 2021 שנבחרה ממש לפני מספר ימים וירין בוזגלו נערת ישראל לשנת 2021 .
הזמר רותם כהן יופיע בערב בהתנדבות מלאה.
השנה, לראשונה ישתתף הקהל בארץ ובעולם בבחירת מלכת היופי לניצולות שואה. הצבעה תאופשר דרך דפי הפייסבוק של מוזיאון ידידי ישראל ושל יד עזר לחבר.
מנכ"ל ומייסד "יד עזר לחבר", שמעון סבג מציין כי "קיום התחרות בכל זאת השנה בירושלים היא עוד דרך שלנו ב"יד עזר לחבר" לתת לכמה שיותר ניצולי שואה רגעי נחת ואושר בערוב ימיהם, אני שמח ונרגש לקיים ארוע מרגש זה למרות הכל ובהתאם להוראות התו הירוק במרכז המדיה והכנסים שבמתחם מוזיאון "ידידי ישראל" בירושלים. ד"ר מייק אוואנס תורם רבות לניצולי השואה. ממש לאחרונה השיק את בית הארחה לניצולי שואה בירושלים בעלות של כעשרה מיליון ש"ח ה שמאפשר אירוח מלא לניצולי שואה בירושלים והוא פועל למען ניצולי השואה ותורם באופן שוטף מזה שנים .
בסיומו של הארוע יוענקו לבנות סרטים של מלכות היופי וכתר יעטר את ראשן.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.