הסכם חסות רפואית בין המרכז הרפואי שיבא והוועד הפראלימפי הישראלי

החותרת, סגנית אלופת העולם, מורן סמואל: "כשבית החולים המכובד הזה רואה בספורטאים הפראלימפים את חוד החנית והולך איתם יד ביד, זה מחלחל לציבור. החסות הזו היא אמירה חשובה של שיבא, היא כבוד גדול ובטחון אדיר עבור הספורטאים שלנו."
מימין פרופ קרייס ודר שוקי דקל
צילום: יוסף אבי יאיר (ג'וחא) אנגל

בטקס מרגש נחתם השבוע הסכם חסות רפואית בין המרכז הרפואי שיבא והוועד הפראלימפי הישראלי, לפיו יהיה המרכז הרפואי שיבא בית החולים של הסגל פראלימפי עד למשחקי טוקיו 2020. 

למעמד חתימת ההסכם הגיע הנער אסף יסעור, שחזר רק בשבוע שעבר מאליפות העולם בטאקוואנדו. מייד עם פציעתו לפני כשלוש שנים, הגיע יסעור במסוק לבית החולים שיבא ושהה בו במשך 8 חודשים של טיפול ושיקום. "המשפחה והרופאים הם שנתנו לי את התמיכה ואת הכוח להמשיך.  בזכותם קמתי כמנצח, עם חלום לתפקד באופן עצמאי ולהגיע לאולימפיאדה!"

בטקס נכחו יו"ר הוועד הפראלימפי ד"ר שוקי דקל, מנכ"ל הוועד ניסים סספורטס, מנהל המרכז הרפואי פרופ' יצחק קרייס, פרופ' ארנון אפק משנה למנהל המרכז הרפואי המשולב, פרופ' גל דובנוב-רז, מנהל מרפאת הספורט בשיבא ויו"ר הוועדה הרפואית של הוועד האולימפי, ד"ר רמי זק רופא במרפאת הספורט ורופא הסגל הפראלימפי, ד"ר יוני ירום רופא ספורט ויו"ר הוועדה הרפואית של הוועד הפראלימפי, חברי הנהלת הוועד הפראלימפי, רופאי שיבא ונציגי הספורטאים.

פרופ' ארנון אפק המשנה למנהל המרכז: "המרכז הרפואי שיבא ייתן את המעטפת הרפואית לנבחרת הפראלימפית, לא רק חלילה במקרי פציעות אלא גם כחלק בלתי נפרד מליווי הספורטאים בדרך לאולימפיאדה."

פרופ' גל דובנוב-רז, אשר יתאם את הפעילות הרפואית בשיבא מול הספורטאים הפראלימפים  אמר: "נספק את השירות הרפואי הטוב ביותר, במהירות הרבה ביותר, וברוח שיבא. הספורט משמש לחינוך למצוינות, לידידות ולכבוד הדדי – זו הרוח האולימפית"

ד"ר שוקי דקל, יו"ר הוועד הפראלימפי אמר: "אנחנו גאים לקבל חסות ממרכז רפואי וותיק ובעל המוניטין כמו שיבא, המוביל לאורך שנים מצויינות בתחום הרפואה השיקום והמחקר, שממש כמו הספורטאים שלנו חרט על דגלו את השאיפה להצטיינות ולהישגיות."

מנהל המרכז הרפואי פרופ' קרייס התרגש מאוד במהלך הטקס, ואמר: "אתם השראה עבורנו. לא רק שעברתם הליך שיקומי, אף המשכתם  והוכחתם שאין דבר העומד בפני הרצון. במרכז הרפואי שיבא מוקמת עיר הבריאות של ישראל אשר שיתופי פעולה מסוג זה יהיו חלק בלתי נפרד ממנה, לצד הטיפול בחולים גם ליווי, חיזוק והעצמת הבריאות."

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.