'הגושרים מלון בטבע' אירח את השף קונדיטורית דנה שפרלינסקי ליומיים מתוקים בקונדיטוריית המלון

השף קונדיטורית דנה שפרלינסקי, יועצת קולינרית וותיקה במלונות המובילים בישראל, התארחה ב'הגושרים מלון בטבע' לפרויקט משותף עם צוות קונדיטוריית המלון, בראשו עומדת ניב יפת- שף קונדיטורית 'הגושרים מלון בטבע', וצוות הקונדיטורים נהאיה הייב ואחמד חטיב.
'הגושרים מלון בטבע' ארח את השף קונדיטורית דנה שפרלינסקי ליומיים מתוקים ב...
צילום- הגושרים מלון בטבע

שפרלינסקי וצוות הקונדיטוריה עמלו במשך יומיים על יצירת קינוחים חדשים, כאשר ניתן דגש על קינוחים בריאים במטרה לתת מענה לכל סוגי הסועדים- צמחוני, טבעוני, ללא גלוטן וכד', בהגשה קלאסית יוקרתית, שילוב מנות אישיות, עם מורכבות וטכניקות חדשניות לאפייה. בין היתר הכינו שפרלינסקי וצוות הקונדיטוריה: פבלובה חמה בצנצנת, על בסיס שטרוייזל ללא גלוטן, עשיר בקוקוס ואגוזים, קרם מנגו פירות יער ומרנגקרמו בטעם מנגו, מקלות טרפל קפה, קוביות שוקולד עם דבש, אגוזי לוז ופיסטוקמרשמלו בטעם קפה ופטל וקרמו שוקולד נוגט על בסיס פאג' ללא גלוטן, כולם יכנסו לתפריט המסעדה.

מסעדת 'הגושרים מלון בטבע' מעניקה חוויה קולינרית גלילית בריאה, עם מטעמים על טהרת חומרי הגלם המשובחים והבריאים של הגליל, כך גם ניב יפת שף קונדיטורית 'הגושרים מלון בטבע', מביאה לידי ביטוי את קונספט המסעדה לקונדיטוריה, משלבת חומרי גלם עונתיים גליליים במתוקים, מיצרנים וחקלאים מקומיים- גבינות מתוצרת עצמית, שמן זית איכותי, דבש דבורים טהור, ירקות ופירות ועוד, בשילוב השראה מהמטבחים- סורי, לבנוני, דרוזי, בדואי, צ'רקסי ועוד, הנמצאים בסמוך לקיבוץ הגושרים, בגליל וברמת הגולן.

דורון קרן מנכ"ל 'הגושרים מלון בטבע' אמר: "הקולינריה במלון עוברת שדרוג בהלימה לשדרוג החדרים. מטבח המלון, כולל מערכות ומכשור מהמתקדמים בישראל, עם דלפקי מזון חדשים, דלפקי הגשה של חימום וקירור, ותחנות חדשות של בישול פרונטלי מול הסועדים, להעצמת החוויה הקולינארית" עוד מוסיף קרן "בעידן בו קיימת חשיבות יתרה למזון בריא וביקוש עולה וגדל של אלרגנים, עולם הקולינריה במלונות נמצא בשינוי מתמיד. על כן אנו ב 'הגושרים מלון בטבע' מעניקים מקום לא רק במסעדה, אלא גם, בקונדיטוריה, למזון בריא וטעים שיתאים לכל סוגי הסועדים ובקשותיהם. אני מודה לשף קונדיטורית דנה שפרלינסקי על יומיים מתוקים במיוחד".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.