דודי הללי ז"ל שהיה מראשוני מתנדביה הוותיקים והנאמנים של עמותת "יד עזר לחבר

דודי הללי - הטורניר הגדול בישראל לזכרו

חברות וחברים יקרים ! 

בהמשך להודעתה של משפחת הללי בנושא דחייתו של הטורניר השנתי והמסורתי לזיכרו של דודי הללי לשנה הבאה, טורניר אליו מגיעים מידיי שנה בחנוכה קרוב ל-3,000 איש וזאת בשל משבר נגיף הקורונה המונע ממנה לקיים את הטורניר זה השנה ה-15 ברציפות, הודיע הבוקר (חמישי, 26.11) מייסד ומנכ"ל עמותת "יד עזר לחבר" שבחיפה מר שמעון סבג ואמר : "משבר נגיף הקורונה לא יעצור אותנו, לא נרים ידיים וגם לא נכנע לו ! בהמשך לדחיית הטורניר לזיכרו של דודי הללי ז"ל שהיה מראשוני מתנדביה הוותיקים והנאמנים של עמותת "יד עזר לחבר" בה תרם רבות למען הזולת והחלש בחברה והיה עושה לילות כימים למענם, החלטנו פה אחד ביחד עם כל חברי הוועד המנהל של העמותה כי בחג החנוכה כידוע האור גובר על החושך ואנו נאיר את המשפחות בהרבה אור, כל מבצע חלוקת המזון שנערוך בחג החנוכה הקרב ובא יוקדש כולו לזיכרו של דודי הללי ז"ל".   

דודי הללי ז”ל כיהן במשך מספר שנים כיו”ר מחלקת הנוער של מועדון הכדורגל הפועל חיפה והיה דמות מוכרת בעיר חיפה, שנים רבות היה מקויים בו הפסוק “ואהבת לרעך כמוך” ותרומתו ונדיבות ליבו היו תמיד למען הזולת, הקהילה והחלש בחברה , הוא נפטר בשנת 2004 לאחר מאבק במחלת הסרטן.

חברים יקרים, אם גם אתם רוצים לסייע לנו ולתרום למבצע חלוקת המזון לנזקקים לזיכרו של דודי הללי ז"ל אל תהססו לרגע ! בחודש כסלו כולנו מצווים לפתוח גם את הכיס וגם את הלב … זהו הזמן וזהו גם הרגע … זהו צו השעה ! התקשרו גם עכשיו ובכל רגע לטלפון: 8602* ותודה לכולם !

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.